ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ...


Ι. ΠΕΙΘΩ      ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ

 


Σελ. 12
:   Επίκληση στη λογική –( επιχειρήματα-τεκμήρια)

 

                             ΕΙΔΗ   ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ

 

Σελ. 13:        ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ: παραγωγικοί ,

                                                                                επαγωγικοί, αναλογικοί

 

Σελ. 14:       ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ: κατηγορικοί,

                                                                                υποθετικοί, διαζευκτικοί

Σελ. 15: Σύγκριση συλλογισμού με κείμενο που περιέχει συλλογισμό(επιχειρήματα)

Σελ. 16: Εγκυρότητα, αλήθεια, ορθότητα επιχειρήματος

Σελ. 18: Βοηθητικά στοιχεία για την αξιολόγηση

Σελ. 21:Παραλογικοί συλλογισμοί

Σελ. 24: ΘΕΜΑ: Παιδεία (ανώτατη) – προβλήματα

Σελ. 27: ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ : 3Ο  → (βελάκι)  [πρόβλημα, θέση, επιχειρήματα…]

              ΘΕΜΑ: Διάκριση χειρωνακτικής- πνευματικής εργασίας 6ο, 7ο → (βελάκι) 

               ΘΕΜΑ: Νέοι κατάρτιση και επάγγελμα  7ο → (βελάκι) 

Σελ. 31: ΘΕΜΑ: Βία : Αδικείν ή αδικείσθαι 1ο → (βελάκι) 

              ΘΕΜΑ: Ηγετικές ικανότητες ανδρών – γυναικών 2ο → (βελάκι)    ρατσισμός

              ΘΕΜΑ: Μαθητές πνευματικά προνομιούχοι 2ο → (βελάκι) 

Σελ. 31: ΘΕΜΑ: Τροχαία ατυχήματα / οδηγική συμπεριφορά

Σελ. 31: ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ : Αντιτιθέμενες απόψεις

              ΘΕΜΑ:  Ανθρώπινα δικαιώματα ( υλικό: σελ. 39, οι τρεις γενιές δικαιωμάτων)

Σελ. 40 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ : Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης

              ΘΕΜΑ: Οικουμενική διακήρυξη και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες

              ΘΕΜΑ: Ρόλος του Ο.Η.Ε

              ΘΕΜΑ: Ρόλος των μη κυβερνητικών οργανώσεων ( Γιατροί χωρίς σύνορα, διεθνής αμνηστία, Greenpeace)

              ΘΕΜΑ: Περιβάλλον – Διακήρυξη του Ρίο…

Σελ. 41 : Επίκληση στο συναίσθημα

Σελ. 43 : Επίκληση στο ήθος του πομπού

Σελ. 44 : Επίθεση στο ήθος του αντιπάλου

Σελ. 45 : Επίκληση στην αυθεντία




Α. Η ΠΕΙΘΩ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Σελ. 53 : → (βελάκι)  Μέσα – τεχνικές διαφημιστικής πειθούς

             ΘΕΜΑ: Γλώσσα και διαφήμιση

Σελ. 57: → (βελάκι)  Αθέμιτη – παραπλανητική διαφήμιση

             ΘΕΜΑ: Διαφήμιση και ηθική

             ΘΕΜΑ: Διαφήμιση και ιδεολογική εξάρτηση (στις υποανάπτυκτες χώρες)

 




Γ. Η ΠΕΙΘΩ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ


 


Σελ. 68 :      Στόχοι  - χαρακτηριστικά του πολιτικού λόγου

Σελ. 75 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Επίκληση στην αυθεντία

Σελ. 76: ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  συνώνυμα ( παραλλαγή,  αντώνυμα / ομόρριζα )

              : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  φράσεις με ονοματικά σύνολα

              : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  να εξηγήσετε τις φράσεις

              : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  να χρησιμοποιήσετε σε φράσεις τις λέξεις

              : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  να διακρίνετε τη σημασιολογική διαφορά των σύνθετων (παραλλαγή, κλιμάκωση)

              : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  να χρησιμοποιήσετε σε φράσεις τις λέξεις …  με διαφορετικές σημασίες ( πολυσημία λέξεων)

              : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  λέξεις με μεταφορική / κυριολεκτική σημασία/ χρήση

              : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  σημασιολογική διαφορά λέξεων

Σελ. 77 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  μετατροπή ονοματικών συνόλων σε ρηματικές φράσεις

               ΘΕΜΑ: Ελλάδα – Ευρώπη : Σχολεία, προγράμματα

Σελ. 78 : ΘΕΜΑ: Ρατσισμός

Σελ. 79 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  Αξιολόγηση επιχειρήματος

               ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  Ανασκευή επιχειρήματος

Σελ. 80: ΘΕΜΑ : Προπαγάνδα, παθητικοί δέκτες

Σελ. 83 : ΘΕΜΑ : Πόλεμος και ειρήνη

              : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  Χαρακτηριστικά του πολιτικού λόγου

 




Δ. Η ΠΕΙΘΩ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΛΟΓΟ

 

Σελ. 84 :      Χαρακτηριστικά του επιστημονικού λόγου

               ΘΕΜΑ : Θανατική ποινή ( στην πρώτη παράγραφο του κειμένου πολλά επιχειρήματα – άλλα επιχειρήματα στις σελίδες 86 – 90 – στη σελίδα 90 δύο θέματα σχετικά με τη θανατική ποινή )

Σελ. 85 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  Διαφορετική παραγραφοποίηση

Σελ. 86 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  Διαφορετικός επίλογος

Σελ. 85 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  ειδικές λέξεις / ειδικό λεξιλόγιο

Σελ. 95 : ΘΕΜΑ: Ανθρωπική αρχή

Σελ. 98 : ΘΕΜΑ: Η επιστήμη και ο ρόλος της στην κοινωνία – ουδετερότητα της επιστήμης – κίνδυνοι και προοπτικές – ο ρόλος του επιστήμονα

            : Τύποι θεμάτων στην υποσημείωση : Ημερολόγιο, επιστολή, άρθρο…

 

 

 

 

ΔΟΚΙΜΙΟ



ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΟΚΙΜΙΟ



Σελ. 109 : Ορισμός – χαρακτηριστικά …

                 Δοκίμιο και πραγματεία…

Σελ. 111 :      Δοκίμιο στοχασμού και πειθούς

Σελ. 113  : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  Ποιο είναι το νόημα της φράσης

Σελ. 117 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)  Ποιο είναι το θέμα του κειμένου , η άποψη… η πρόταση (του συγγραφέα), τα μέσα πειθούς (που χρησιμοποιεί ο δοκιμιογράφος…)

Σελ. 117 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Τεχνική των ερωτήσεων ( τι επιτυγχάνεται )

Σελ. 117 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Χρήση παρενθέσεων( τι επιτυγχάνεται )

Σελ. 117 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)Χρήση α ΄ πληθυντικού προσώπου ( τι επιτυγχάνεται )

Σελ. 117 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)Χρήση ευθέος λόγου( τι επιτυγχάνεται )

Σελ. 117 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι)Χρήση α ΄ πληθυντικού προσώπου ( τι επιτυγχάνεται )

Σελ. 117 :ΘΕΜΑ : Δύναμη της μάζας – κοινωνικός κομφορμισμός

Σελ. 120 : Δοκίμιο και διδαχή

Σελ. 123 : ΘΕΜΑ :  Ο μηχανισμός του εξανδραποδισμού

Σελ. 131 : Η γλώσσα του δοκιμίου

Σελ. 132 : Η οργάνωση του δοκιμίου

Σελ. 136 : ΘΕΜΑ : Τουρισμός – «σύγχρονη  τουριστοκρατία»

Σελ. 136 : ΘΕΜΑ : Παράδοση

Σελ. 136 : ΘΕΜΑ : Μνημεία

Σελ. 137 : Δοκίμιο και ημερολόγιο , ομιλία , συνομιλία

Σελ. 137 : ΘΕΜΑ : Σχολεία και μνημεία

Σελ. 154 : Δοκίμιο και επιστολή – ο εξομολογητικός τόνος στο δοκίμιο

Σελ. 154 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) : Στην παράγραφο … ο συγγραφέας χρησιμοποιεί μια παρομοίωση : Να εντοπίσετε τα σκέλη.. , να σχολιάσετε τα σύμβολα που χρησιμοποιούνται…, τι επιτυγχάνεται…

Σελ. 155 :ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Χρήση άνω τελείας ( τι επιτυγχάνεται)

Σελ. 155 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι) « Παραδεγμένα στο σχολείο ή στην κοινωνία – συμμόρφωση ή αντίδραση; »

Σελ. 155 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  «Ελευθερία του γραπτού λόγου στο σχολείο»

Σελ. 162 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Διάγραμμα δοκιμίου ( βλέπε σελίδα 284)

Σελ. 162 : ΤΥΠΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ → (βελάκι): Να γράψετε δοκίμιο με διάθεση μάλλον χιουμοριστική

Σελ. 166 : Άρθρο

Σελ. 169 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  « Η γυναίκα έχει υιοθετήσει αρκετά από τα χαρακτηριστικά …»

Σελ. 169 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι) « πώς διαφοροποιούνται οι αντιδράσεις του θεατή…»

(αθλητισμός – ψυχαγωγία – διασκέδαση)

Σελ. 169 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  ομαδικά αθλήματα

Σελ. 170 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  εμπειρίες από μορφές ομαδικής ψυχαγωγίας

Σελ. 170 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  μορφή ψυχαγωγίας που σας συνεπαίρνει

Σελ. 171 : Άρθρο και δοκίμιο

Σελ. 174 : ΘΕΜΑ : Μνημεία , χώροι πολιτισμού και εμπόριο / διαφήμιση

Σελ. 175 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Να σχολιάσετε τον τίτλο, να γράψετε έναν άλλο τίτλο

Σελ. 175 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Να ανασκευάσετε τα επιχειρήματα

Σελ. 175 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Ο αρθρογράφος χρησιμοποιεί συχνά δύο συνώνυμες… π.χ. αισθητική / καλλιτεχνική…

Σελ. 175 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  Καταλήψεις – Ευθανασία : επιχειρήματα δύο πλευρών με προσπάθεια ανασκευής

Σελ. 176 : ΘΕΜΑ : Λαϊκότητα και λαϊκισμός

Σελ. 177 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Με ποια μέθοδος γίνεται η διασάφηση των εννοιών Λαϊκότητα και λαϊκισμός

Σελ. 177 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Ποια είναι η βασική μέθοδος που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας στην ανάπτυξη του κειμένου του

Σελ. 178 : ΘΕΜΑ : Κλωνοποίηση – ανάπτυξη βιοτεχνολογίας

Σελ. 181 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Χρήση εισαγωγικών

Σελ. 181 : Να συνοψίσεις την άποψη του συγγραφέα

Σελ. 183 - 199 : Πληροφορική – Νέες τεχνολογίες : πληροφορική και εκπαίδευση- Ανισότητες- Αξιοπιστία – πνευματική ιδιοκτησία – σχέσεις ανθρώπων – μουσεία – ηλεκρονικό εμπόριο – ελεύθερος χρόνος – internet στο δημόσιο

Σελ. 201 : Επιφυλλίδα

Σελ. 204 : ΘΕΜΑ :Μητρικός θηλασμός – εργαζόμενες μητέρες – ισότιμη γονεϊκή ευθύνη

Σελ.205 : ΤΥΠΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ → (βελάκι) Μετατροπή ελλειπτικού λόγου σε αναλυτικότερο…

Σελ. 206 : ΘΕΜΑ → (βελάκι) : Αισθανθήκατε να σας επιβάλλουν ως καθήκον ως καθήκον κάτι που θα μπορούσε να είναι χαρά ή δημιουργία

 

 




ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ

 


Σελ. 214 – 217 : Όλη η ενότητα περιληπτικά

Σελ. 242 :   Ανθρωπισμός

Σελ. 243:      Εθνισμός

                     Εθνικισμός

Σελ. 243 : ΘΕΜΑ: Εθνικισμός και καθολικός άνθρωπος

Σελ. 252 : ΘΕΜΑ: Μεσσιανισμός

 

 

 


( ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ)

ΘΕΩΡΊΑ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉ

 

Σελ. 282 – 283 : Παράδειγμα ανάλυσης

Σελ. 284           : Διάγραμμα

Σελ.285 – 287  : Τρόποι ανάπτυξης παραγράφου

 

 

 

 


Από τους Θεματικούς κύκλους

 

(Σε συσχετισμό με τα θέματα που περιέχει το βιβλίο έκθεσης έκφρασης της Γ ΄ Λυκείου αναφέρονται , όπου υπάρχουν, οι αντίστοιχες σελίδες από το βιβλίο των θεματικών κύκλων. Στη συνέχεια προτείνονται ένα ή δύο κείμενα)

 

1. (Σελ. 24 του σχολικού βιβλίου: ΘΕΜΑ: Παιδεία (ανώτατη) – προβλήματα)

Σελ 271-289 των θεματικών κύκλων

Η αισθητική παιδεία του Ελληνικού λαού – σελ. 278

Η φυσιογνωμία του δασκάλου – σελ. 285

 

2. (Σελ. 27 του σχολικού βιβλίου: ΘΕΜΑ: Διάκριση χειρωνακτικής- πνευματικής εργασίας 6ο, 7ο → (βελάκι) 

    ΘΕΜΑ: Νέοι κατάρτιση και επάγγελμα  7ο → (βελάκι)

Σελ.211 – 229 των θεματικών κύκλων

Εργασία και αργία- σελ.214

Η ανάγκη και το κριτήριο του επαγγελματικού προσανατολισμού – σελ.214

 

3. (Σελ. 31 του σχολικού βιβλίου: ΘΕΜΑ: Βία : Αδικείν ή αδικείσθαι 1ο → (βελάκι) 

    ΘΕΜΑ: Ηγετικές ικανότητες ανδρών – γυναικών 2ο → (βελάκι)    ρατσισμός

    ΘΕΜΑ: Μαθητές πνευματικά προνομιούχοι 2ο → (βελάκι)

     Σελ. 78 : ΘΕΜΑ: Ρατσισμός

Σελ.321 –247 των θεματικών κύκλων

Η πικρή γνωριμία με τι ρατσισμό- σελ. 322

Οι ρίζες του μίσους – σελ. 244

 

4. (Σελ. 31 του σχολικού βιβλίου: ΘΕΜΑ του σχολικού βιβλίου:  Ανθρώπινα δικαιώματα)

 Σελ. 380- 391 των θεματικών κύκλων

Γράμμα απ’ τη φυλακή για τους Ευρωπαίους- σελ. 388

 

5. (Σελ. 45 : ΘΕΜΑ: Περιβάλλον)

Σελ. 327- 346 των θεματικών κύκλων

Ο καραγκιόζης οικολόγος – σελ. 335

 

6.( Σελ. 53  ΘΕΜΑ: Γλώσσα και διαφήμιση

             ΘΕΜΑ: Διαφήμιση και ηθική

             ΘΕΜΑ: Διαφήμιση και ιδεολογική εξάρτηση (στις υποανάπτυκτες χώρες)

Σελ. 191-209 των θεματικών κύκλων

Σελ.203. Διαφήμιση και βία

Σελ.208. Τα παιδιά στόχος των διαφημιστών

 

7. (Σελ. 77 : ΘΕΜΑ: Ελλάδα – Ευρώπη : Σχολεία, προγράμματα)

Σελ. 453-473  των θεματικών κύκλων

Ελληνισμός και Ευρώπη- σελ. 470

 

8. (Σελ. 80: ΘΕΜΑ : Προπαγάνδα, παθητικοί δέκτες)

Από τους θεματικούς  κύκλους

Η γλώσσα της εξουσίας- σελ. 24

 

9.( Σελ. 83 : ΘΕΜΑ : Πόλεμος και ειρήνη )

Από τους θεματικούς  κύκλους

Ο στρατιώτης του LA CIOTAT – σελ. – 397

Η νέα ιδεολογία του πολέμου – σελ.399

 

10. (Σελ. 98 : ΘΕΜΑ: Η επιστήμη και ο ρόλος της στην κοινωνία)

Σελ. 347 -377  των θεματικών κύκλων

Το τίμημα της προόδου- σελ. 360

Οι αρχηγοί κρατών ερωτούν τους επιστήμονες – σελ. 370

 

11.( Σελ. 117 :ΘΕΜΑ : Δύναμη της μάζας – κοινωνικός κομφορμισμός)

Σελ. 426-430 των θεματικών κύκλων

Η σκλαβιά του ψεύδους- σελ. 427

 

12. (Σελ. 123 : ΘΕΜΑ :  Ο μηχανισμός του εξανδραποδισμού)

Σελ. 192-202 των θεματικών κύκλων

«Αφθονία» και οι σύγχρονες όψεις της απανθρωποποίησης – σελ. 196

Ο αλλοτριωμένος καταναλωτής – σελ. 199

 

13. (Σελ. 136 : ΘΕΜΑ : Τουρισμός – «σύγχρονη  τουριστοκρατία)

Σελ. 311-325  των θεματικών κύκλων

Homo turisticus – σελ. 316

Ο εκμαυλισμός της Καλλίστης- σελ.319

 

14. (Σελ. 136 : ΘΕΜΑ : Παράδοση )

Σελ. 439-451 των θεματικών κύκλων

Παράδοση και μοναξιά- σελ.443

Η σχέση μας με την παράδοση – 450

 

15.( Σελ. 136 : ΘΕΜΑ : Μνημεία

       Σελ. 137 : ΘΕΜΑ : Σχολεία και μνημεία)

Σελ. 174 : ΘΕΜΑ : Μνημεία , χώροι πολιτισμού και εμπόριο / διαφήμιση

Σελ. 291-309 των θεματικών κύκλων

Η σημασία των αρχαίων μνημείων και η διαφύλαξή τους – σελ.308

 

16. ( Σελ. 169 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι) « πώς διαφοροποιούνται οι αντιδράσεις του θεατή…»

(αθλητισμός – ψυχαγωγία – διασκέδαση)

Σελ. 169 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  ομαδικά αθλήματα

Σελ. 99-117 των θεματικών κύκλων

Το ομαδικό παιχνίδι- 103

Οι αντάρτες των γηπέδων-115

 

 

17. (Σελ. 170 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  εμπειρίες από μορφές ομαδικής ψυχαγωγίας)

Σελ. 170 : ΘΕΜΑ : → (βελάκι)  μορφή ψυχαγωγίας που σας συνεπαίρνει

Από τους θεματικούς  κύκλους

Έλληνες ο πιο ξενύχτης λαός … - 94

 

18. Σελ. 178 : ΘΕΜΑ : Κλωνοποίηση – ανάπτυξη βιοτεχνολογίας

Από τους θεματικούς  κύκλους

Η ψευδής κληρονομιά της Ντόλη – σελ. 354

 

 

19. ( Σελ. 183 - 199 : Πληροφορική – Νέες τεχνολογίες : πληροφορική και εκπαίδευση- Ανισότητες- Αξιοπιστία – πνευματική ιδιοκτησία – σχέσεις ανθρώπων – μουσεία – ηλεκτρονικό εμπόριο – ελεύθερος χρόνος – internet στο δημόσιο )

Από τους θεματικούς  κύκλους

Ηλεκτρονικοί υπολογιστές… - σελ.357

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου