ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

Πλάτωνα «Πρωταγόρας» : Βασικές Έννοιες

ΕΝΟΤΗΤΑ 1η
  • Ευβουλία : η σωστή σκέψη και λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν στην ιδιωτική και στην πολιτική ζωή , ώστε να μπορεί κανείς να μιλήσει και να πράξει για τα πολιτικά θέματα.
  • Μάθημα (επιδείξεις σε σπίτια και γυμναστήρια)
  • Οἶκος- Τά οἰκεῖα (σχόλιο βιβλίου ,σελ. 72)
  • Ἀνήρ (σχόλιο βιβλίου ,σελ. 72)
  • Ἀγαθός (σχόλιο βιβλίου ,σελ. 72)
  • Τα επιχειρήματα του Σωκράτη : (α. στην Εκκλησία του Δήμου όλοι ανεξαιρέτως έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν τη γνώμη τους, β. σπουδαίοι πολιτικοί δεν κατάφεραν να διδάξουν στα παιδιά τους την πολιτική αρετή).
  • Κριτική σωκρατικών επιχειρημάτων
  • Μύθος (ως μέθοδος πειθούς από τον Πρωταγόρα)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
  • Επιμηθέας (=ο επιλήσμων)
  • Προμηθέας (=ο προνοητικός)
  • Τα εφόδια που δώρισε στα ζώα ο Επιμηθέας
  • Ο χρόνος
  • Ἡ ὥρα
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η
  • Περιγραφή του ανθρώπου (γυμνός, ανυπόδητος, άστρωτος, άοπλος)
  • Ήφαιστος
  • Αθηνά
  • Ἔντεχνος σοφία (=η σοφία που εμπεριέχει την τέχνη/η σοφία που συμπορεύεται με την τέχνη)
  • Οι φύλακες της Ακρόπολης (Κράτος-Βία)
  • Έμπυρος τέχνη : εκφράζει την εφαρμοσμένη, την κατασκευαστική εκδήλωση της ανθρώπινης δραστηριότητας (Ηφαίστου ) –Σοφία (Αθηνάς)
  • Δίκη
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η
  • Ἡ Θεῖα Μοῖρα
  • Ἡ μοῖρα (=ό,τι αναλογεί στον καθένα, το μερίδιο, ο κλήρος, η τύχη, ο θάνατος)
  • Οι πολιτισμικές κατακτήσεις του ανθρώπου (βωμοί καὶ ἀγάλματα θεῶν/φωνὴν καὶ ὀνόματα /οἰκήσεις /ἐσθῆτας /ὑποδέσεις /στρωμνὰς /ἐκ γῆς τροφὰς ) . Η σειρά με την οποία αναφέρονται οι πολιτισμικές κατακτήσεις του ανθρώπου δεν είναι χρονική αλλά αξιολογική, κατιούσας κλίμακας.
  • Τα στάδια εξέλιξης του ανθρώπου
  • Η ανακάλυψη του έναρθρου λόγου
  • Άγαλμα
  • Οι συνέπειες της φωτιάς (1.εμφάνιση θρησκείας, 2. Καθιέρωση γλώσσας ως μέσου επικοινωνίας, 3.κάλυψη βιοτικών αναγκών)
  • Η Δημιουργική Τέχνη
  • Πολιτική –Πολεμική Τέχνη
  • Ἑρμῆς
  • Αἰδώς –Δίκη
  • Η σημασία του διαμοιρασμού της αιδούς και της δίκης σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους
  • Ἰδιώτης (=ο πολίτης ως άτομο, ο κοινός άνθρωπος, ο αγύμναστος, ο αμαθής)
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η
  • Φύσις
  • Κολάζω (=τιμωρώ για σωφρονισμό του αδικούντος και παραδειγματισμό των άλλων)
  • Τιμωροῦμαι (=τιμωρώ για να εκδικηθώ τον αδικήσαντα /τιμωρώ για ηθική ικανοποίηση)
  • Τα έμφυτα και τα επίκτητα ελαττώματα
  • Κλιμάκωση ενεργειών για τα έμφυτα ελαττώματα (θυμός-νουθεσία-διδαχή-τιμωρία)
  • Θυμός
  • Ασέβεια (=αφορά στους Θεούς )
  • Αδικία (=αφορά στους ανθρώπους)
  • Σύγκριση τιμωρίας στην 4η Ενότητα («κτείνειν ὡς νόσον πόλεως») και στην 5η Ενότητα («μή εἶναι ἐν ἀνθρώποις»)
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η
  • Η επιμέλεια και η μάθηση ως προϋποθέσεις κατάκτησης της αρετής
  • Λόγος (=ο έναρθρος λόγος, η διάνοια, το λογικό , ο ορθός λόγος)
  • Ο στόχος της ποινής (σωφρονισμός και παραδειγματισμός και όχι εκδίκηση, με απώτερο σκοπό την αποτροπή της αδικίας)
  • Η προβολή της αξίας της ποινής στο μέλλον («μέλλοντος χάριν»)
  • Η ποινή ως απόδειξη ότι η αρετή διδάσκεται
  • Η αυταρέσκεια του Πρωταγόρα στο τέλος της ενότητας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
  • Οι ἀγαθοί ἄνδρες (=σχόλιο 1ης ενότητας)
  • Η Διάλεξη (Λόγος) ως μέθοδος πειθούς
  • Ἀνδρός ἀρετή =δικαιοσύνη + σωφροσύνη+ ὅσιον
  • Κλιμάκωση ποινών :θάνατος /εξορία /δήμευση περιουσίας/ καταστροφή «οἴκου».
  • Στάδια αγωγής : α. οικογενειακό περιβάλλον (φορείς :γονείς-παραμάνα-παιδαγωγός/ στόχοι :βελτίωση χαρακτήρα, κατανόηση εννοιών/παιδαγωγικά μέσα :συμβουλές ,απειλές ,χτυπήματα), β. σχολικό περιβάλλον (φορείς :δάσκαλοι / στόχοι :γνώσεις ευκοσμία / παιδαγωγικά μέσα :απομνημόνευση, μίμηση ), γ. κοινωνικό περιβάλλον (φορείς :η πόλη / στόχοι :καλοί κἀγαθοί πολῖται / παιδαγωγικά μέσα :οι νόμοι)
  • Παραμάνα /Παιδαγωγός
  • Εὐκοσμία : Η ευπρεπής συμπεριφορά των παιδιών
  • Εύθύνες
  • Ἔπαινοι /Ἐγκώμια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου