ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟ


« Η τηλεόραση συμβάλλει στη διάδοση του βιβλίου ή αντίθετα οδηγεί στον παραγκωνισμό του ; »

 

Εισαγωγικά: Ο γραπτός λόγος υπήρξε ένα από τα κορυφαία πνευματικά δημιουργήματα του ανθρώπου και η τυπογραφία θεωρήθηκε, δικαιολογημένα, επανάσταση, γιατί έκανε προσιτή σε όλους τη γνώση κι επέφερε βαθιές αλλαγές στη ζωή της ανθρωπότητας.

Ωστόσο, στην εποχή μας φαίνεται ότι το έντυπο και ειδικότερα το βιβλίο υφίσταται μια σφοδρή δοκιμασία, αφού παραμερίζεται από την τηλεόραση, το μέσο δηλαδή με το οποίο διαδίδονται γνώσεις, πληροφορίες, ιδέες, με εικόνα, λόγο και ήχο. Η τηλεόραση καταλαμβάνει τη θέση που παραδοσιακά κατείχε το βιβλίο.

Ανάπτυξη : Η τηλεόραση, λοιπόν, σε γενικές γραμμές δε συμβάλλει στη διάδοση του βιβλίου, καθώς :

Με την αμεσότητα και την επαφή που δημιουργεί, προσφέρει ήχο και θέαμα, ψυχαγωγεί και ξεκουράζει, κάτι που δεν πετυχαίνει το βιβλίο, το οποίο, αν και ψυχαγωγεί και προσφέρει πνευματική τροφή, κουράζει πολλές φορές, γιατί απαιτεί άμεση συμμετοχή, εγρήγορση και χρόνο. Όμως, οι σύγχρονες ανάγκες, η πολλή εργασία και η κόπωση, είναι απωθητικοί παράγοντες για το βιβλίο. Η τηλεόραση, αντίθετα, προσφέρει εύκολη «τροφή» κι εμποδίζει τον άνθρωπο απ’ το διάβασμα.

Ο χρόνος που οι άνθρωποι καταναλώνουν μπροστά στην τηλεόραση – και είναι πολύς – υποκλέπτεται από την ανάγνωση.

Η τηλεόραση προσφέρει, εξάλλου, άμεση ενημέρωση, σε αντίθεση με τη βραδύτητα, λόγω αντικειμενικών δυσκολιών, με την οποία καταγράφονται και σχολιάζονται τα γεγονότα από τους συγγραφείς των βιβλίων.

Σημαντικός λόγος προτίμησης της τηλεόρασης σε βάρος του βιβλίου είναι και η «εικονική πραγματικότητα» που αυτή προβάλλει, σε αντίθεση με τη φαντασία και το στοχασμό που απαιτεί η ανάγνωση και η μελέτη ενός βιβλίου, όπως, επίσης, κι ο λιτός, επιγραμματικός, ευχάριστος και γι’ αυτό εύληπτος λόγος της τηλεόρασης, σ’ αντίθεση με τις λογικές και γνωστικές απαιτήσεις του έντεχνου λόγου.

Σήμερα επικρατεί μια τάση απλούστευσης κι ευκολίας, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να επιλέγει την τηλεόραση ως μέσο ανάλωσης του λιγοστού ελεύθερου χρόνου του, καθώς το βιβλίο, από την αγορά του ως την ανάγνωσή του, απαιτεί ενημέρωση, κατάλληλη προδιάθεση, χρόνο κι άνεση.

Σε γενικές γραμμές, το πολιτιστικό κλίμα της εποχής μας – μαζική κουλτούρα – ευνοεί την κατανάλωση, τη διαφήμιση, το θέαμα. Η τηλεόραση, λοιπόν, όχι μόνο προβάλλει, αλλά και προάγει αυτά τα πολιτιστικά προϊόντα. Σε τέτοιο πολιτιστικό κλίμα, όμως, δεν ευνοείται η διάδοση του βιβλίου και ειδικότερα του καλού βιβλίου. Γιατί το καλό βιβλίο, το επιστημονικό, το ιστορικό, το φιλοσοφικό, το λογοτεχνικό, εκφράζει και προτείνει μιαν άλλη στάση ζωής, άλλες αξίες κι άλλες αρχές.

Η παρακολούθηση τηλεοπτικών εκπομπών δημιουργεί εθισμό κι ο εθισμός οδηγεί στην εξάρτηση. Έτσι, αποσπά το ενδιαφέρον και την προσοχή των ανθρώπων και ιδίως των παιδιών, τα οποία συχνά δε διαβάζουν όχι μόνο το επιμορφωτικό και ψυχαγωγικό βιβλίο αλλά κι αυτό ακόμα το σχολικό βιβλίο.

Η τηλεόραση, όχι μόνο προβάλλει αρνητικά πρότυπα, αλλά ταυτόχρονα αποπροσανατολίζει κι αδρανοποιεί τα άτομα και τα οδηγεί σε αποπνευματοποίηση.

Πολύ λίγη προβολή του βιβλίου γίνεται από την τηλεόραση. Κάποιες εκπομπές βιβλίου που γίνονται, μπαίνουν κι αυτές σε ώρες μικρής θεαματικότητας.

Ενδεικτική απάντηση από μαθητή :   « Η τηλεόραση έχει κυριαρχήσει τόσο, ώστε να καλύπτει ένα μεγάλο μέρος του ελεύθερου χρόνου. Αυτό μπορούμε να το διαπιστώσουμε, αν προσέξουμε τι συμβαίνει τα βράδια στα σπίτια όλων σχεδόν των ελληνικών οικογενειών. Οι τηλεοπτικοί δέκτες είναι ανοιχτοί, και μικροί και μεγάλοι – όσοι έχουν ελεύθερο χρόνο – παίρνουν θέσεις, για να παρακολουθήσουν. Κι επειδή οι προτιμήσεις διαφέρουν, είναι πια κανόνας μια οικογένεια να διαθέτει δύο τουλάχιστον τηλεοράσεις. Ένα μεγάλο, λοιπόν, μέρος του ελεύθερου χρόνου αφιερώνεται στην τηλεόραση. Και είναι γνωστό ότι η παρακολούθησή της δε βοηθά τον άνθρωπο να αναπτύξει την ενεργητικότητά του. Γνωρίζουμε από προσωπική εμπειρία ότι μετά από δύο τρεις ώρες προσήλωσης στο δέκτη μας αισθανόμαστε χαυνωμένοι, δυσκίνητοι, χωρίς διάθεση να κάνουμε οτιδήποτε.

 

Κάτω, λοιπόν, απ’ αυτές τις συνθήκες τι διάθεση μπορεί να υπάρξει για το διάβασμα ενός βιβλίου ; Πρέπει να έχουμε υπόψη μας  ότι το βιβλίο χρειάζεται ενεργητική στάση. Χρειάζεται διάθεση για κινητοποίηση του μυαλού, κάτι που δεν ευνοεί η τηλεόραση. Όταν, λοιπόν, συνηθίζουμε να δεχόμαστε παθητικά τα τηλεοπτικά μηνύματα και να χαυνωνόμαστε, τι διάθεση μπορεί να έχουμε για μια ενεργητική επικοινωνία, όπως αυτή του αναγνώστη με το βιβλίο ; Γι’ αυτό και βλέπουμε ότι σ’ ένα πολύ μεγάλο ποσοστό οικογενειών τα βιβλία είναι είτε ανύπαρκτα είτε – τα ελάχιστα που υπάρχουν – διακοσμητικά ».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου