ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ



Έπαναληπτικές ερωτήσεις.
ΚΕΦ. 1 Το Ρωμαικό κράτος στα μέσα του 2ου αι. π.Χ. Η Ρωμαιοκρατία στην Ελλάδα.
  1. Σε ποιους τομείς της ρωμαϊκής κοινωνία προκάλεσαν μεταβολές οι μεγάλες κατακτήσεις; (απλή αναφορά) (σελ 9-10-11)
  2. Ποια ήταν τα αίτια της καταστροφής της μικρής ιδιοκτησίας; (σελ 9)
  3. Ποιες ήταν οι τάξεις των πλουσίων πολιτών στη Ρώμη; (σελ 9)
  4. Με ποιους τρόπους έγινε η γνωριμία των Ρωμαίων με τον ελληνικό πολιτισμό; (σελ 11)
  5. Τι ακριβώς ήταν οι επαρχίες του Ρωμαϊκού κράτους και πως ρυθμίζονταν η διοίκηση τους; (σελ 12)

ΚΕΦ. 2 Κοινωνικά προβλήματα-προσπάθειες Μεταρρυθμίσεων. Οι εμφύλιοι πόλεμοι.
  1. Ποιο το περιεχόμενο του αγροτικού νόμου του Τιβέριου Γράκχου; (σελ 19)
  2. Τι ήταν ο συμμαχικός νόμος του Γάιου Γράκχου και ποιοι αντέδρασαν σε αυτόν; (σελ 20)
  3. Γιατί έγιναν οι εμφύλιοι πόλεμοι στη Ρώμη και ποιοι οι αντίπαλοι στις διάφορες φάσεις; (σελ 20)
  4. Η στρατιωτική μεταρρύθμιση του Μάριου. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. (σελ 21)
  5. Ποιες ήταν οι μεταρρυθμίσεις του Σύλλα  και ποια μορφή έδωσαν στο πολίτευμα; (σελ 22)
  6. Πότε, από ποιους και με ποιο σκοπό συγκροτήθηκε η Α τριανδρία; (σελ 27)
  7. Η ναυμαχία στο Άκτιο και η σημασία της. (σελ 29)

 ΚΕΦ. 3 Οι Αυτοκρατορικοί χρόνοι.
  1. Ποιες αλλαγές έκανε ο Οκταβιανός στο πολίτευμα της Ρώμης και με ποιο τρόπο έγινε το πέρασμα από τη δημοκρατία στη μοναρχία; (σελ 35-36-37)
  2. Ποιες ήταν οι επιπτώσεις της «ρωμαϊκής ειρήνης» στον οικονομικό τομέα; (σελ 43)
  3. Ποιες περιοχές της αυτοκρατορίας εκλατινίστηκαν, ποιες όχι και γιατί; (σελ 43)
  4. Τι γνωρίζετε για το διάταγμα του Καρακάλλα; (σελ 58)
  5. Τι ήταν η τετραρχία; Ποιος και γιατί την καθιέρωσε; (σελ 59)
  6. Να αναφέρετε γενικά τα αίτια της παρακμής της Ρώμης (σελ 62-63)
ΜΕΡΟΣ Β. Προς το Βυζάντιο και τον ευρωπαικό μεσαίωνα
ΚΕΦ. 3
2
  1. Τα στρατηγικά και οικονομικά πλεονεκτήματα του Βυζαντίου. (σελ 77)
  2. Ποιο το περιεχόμενο του διατάγματος των Μεδιολάνων; (σελ 79)
  3. Για ποιους λόγους θέλησε ο Ιουλιανός να κάνει επίσημη θρησκεία του κράτους την ειδωλολατρεία; (σελ 84) Ποια στάση κράτησε απέναντι στο Χριστιανισμό; (σελ 81)
ΚΕΦ. 2 Η Φυσιογνωμία του Βυαζαντίου.
  1. Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν τη φυσιογνωμία του Βυζαντίου; (απλή αναφορά) (σελ 89-90)
  2. Τι γνωρίζετε για την επίδραση του ελληνικού πολιτισμού στο Βυζάντιο; (σελ 89)
ΚΕΦ. 3 Η ίδρυση των γερμανικών κρατών στη δύση. Οι επιδρομές των Ούνων.
  1. Ποια γερμανικά κράτη ιδρύθηκαν στις παλιές επαρχίες του δυτικού Ρωμαικού κράτους ως τα μέσα του 5ου αιώνα; (σελ 97-98)
  2. Τι ακριβώς έγινε στο δυτικό πωμαικό κράτος το 476 μ.Χ. (σελ 101)
ΚΕΦ. 4 Η εποχή του Ιουστινιανού (6ος αιώνας).
  1. Τα αίτια της στάσης του Νίκα. Γιατί απέτυχε και ποιες συνέπειες έιχε; (σελ 107-108)
  2. Το νομοθετικό έργο τυ Ιουστινιανού. (να αναφερθούν τα έργα). Ποια η σημασία του; (σελ 114)
  3. Ποιοι λέγονταν «δυνατοί» και για ποιους αποτελούσα απειλή; (σελ 115)
ΜΕΡΟΣ Γ
ΚΕΦ. 1 Ο Ηράκλειος και οι διάδοχοί του (610-717)
  1. Τι θυμάστε για τη συνεργασία Περσών και Αβάρων; Υπάρχει σήμερα στην εκκλησία μας ακολουθία που μας θυμίζει τα γεγονότα; (σελ 154-155)
  2. Ποια γεγονότα την εποχή ατή δείχνουν το Χριστιανικό χαρακτήρα του Βυζαντίου; (σελ 157)
  3. Ποια τα αίτια της εξάπλωσης των Αράβων; (σελ 159-160)
  4. Ποιοι παράγοντες θα εξασφαλίσουν την εποχή αυτή τη σταθερότητα του Βυζαντίου; (απλή αναφορά) (σελ 161-162). Τι γνωρίζετε για τις κοινότητες των ελευθέρων γεωργών (σελ 162)
ΚΕΦ. 2 Περίοδος εικονομαχίας
  1. τι είναι η εικονομαχία και ποιες οι αιτίες για την εμφάνιση του προβλήματος; (σελ 170)
  2. Τι είναι η «εκλογή» και ποια η σπουδαιότητα της. (σελ 176)
  3. Τι ονομάζουμε «θέματα» (σελ 176)
ΚΕΦ. 3 Η διαμόρφωση της Δυτικής ευρώπης.
  1. Πως δημιουργήθηκε το παπικό κράτος και ποια η σημασία της ίδρυσης του; (σελ 194)
  2. Ποιες ήταν οι φιλοδοξίες του Καρλομάγνου και ποιο ήταν το εμπόδιο σε συτές; (σελ 197)
ΚΕΦ. 4 Η ακμή του Βυζαντίου. Οι χρόνοι της Μακεδονικής Δυναστείας.
  1. Τι γνωρίζετε για τη Μυριόβιβλο του Φωτίου; (σελ 208)
  2. Τι γνωρίζετε για το ακριτικό τραγούδι (ήρωες, πηγή/έμπνευση) (σελ 208)
  3. Σε ποια μάχη ο Βασίλειος ο Β εξουδετέρωσε τους Βουλγάρους και ποια η τύχη της Βουλγαρίας; (σελ 215-216)
  4. Τι γνωρίζετε για τις Συντεχνίες; (σελ 223)
  5. Γιατί οι Μακεδόνες αυτοκράτορες πήραν μέτρα κατά των δυνατών και τι όριζε το «αλληλέγγυον» του Βασιλείου Β; (σελ 223)
  6. Πως αντιλαμβάνονταν η Εκκλησία τις σχέσεις  της με το κράτος; (σελ 240)
  7. Ποιες ήταν οι συνέπειες του σχίσματος; (σελ 242-244)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου