ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ


 

Διδακτική πρόταση για τη συγγραφή περίληψης στο Γυμνάσιο

Στο πιο κάτω φυλλάδιο παρουσιάζεται μια πρόταση για τη διδακτική της περίληψης

και για να υλοποιηθεί χρειάζεται να διατεθούν δύο διδακτικές περίοδοι. Ο/Η

διδάσκων/ουσα μπορεί κατά την κρίση του/της να την υλοποιήσει στην τάξη του/της

για τη διδασκαλία της περίληψης ή ακόμα για σκοπούς επανάληψης και εμπέδωσης.

Μετά από την εφαρμογή της διδακτικής πρότασης, οι συνάδελφοι μπορούν να

καταγράψουν τις παρατηρήσεις και εισηγήσεις τους για σκοπούς προβληματισμού

και συζήτησης.

Α. Σκοποί

Οι μαθητές / τριες:

- Να μπορούν να επισημαίνουν τις σημαντικές ιδέες / πληροφορίες ενός

κειμένου.

- Να είναι ικανοί να εντοπίζουν το νοηματικό κέντρο κάθε παραγράφου και να

διατυπώνουν πλαγιότιτλους ώστε να επιτυγχάνουν σωστή πύκνωση του λόγου

(να ασκηθούν στη χρήση σύντομων φράσεων, αποφεύγοντας τις

μακροσκελείς προτάσεις).

- Να αντιλαμβάνονται την περίληψη που συνθέτουν ως ένα δικό τους

δημιούργημα που μένει όμως πιστό στο πνεύμα του συγγραφέα.

Β. Οργάνωση τάξης

Ομαδική

Γ. Πορεία μαθήματος

1. Σύντομη συζήτηση για το τι είναι περίληψη και τι επιδιώκουμε με τον

περιληπτικό λόγο.

2. Διαβάζεται κείμενο (σύντομο και απλό) που δίνεται στην τάξη, η οποία έχει

χωριστεί σε ομάδες.

3. Οι μαθητές/τριες καλούνται να συντάξουν περίληψη του κειμένου χωρίς

ιδιαίτερες οδηγίες.

4. Γίνεται ανταλλαγή περιλήψεων μεταξύ των ομάδων και οι μαθητές ανά δύο

αξιολογούν και από μία περίληψη χαρακτηρίζοντάς την ως: πολύ καλή, καλή

ή μέτρια.

5. Οι μαθητές αιτιολογούν το χαρακτηρισμό τους.

6. Με αφετηρία τα σχόλια των μαθητών καθώς αιτιολογούν το χαρακτηρισμό

τους η τάξη καταλήγει με το/τη διδάσκοντα/ουσα στις βασικές αρχές μιας

επιτυχημένης περίληψης τις οποίες σημειώνουν στον πίνακα, όπως και την

πορεία συγγραφής.

7. Οι περιλήψεις επιστρέφονται και στη συνέχεια καλούνται οι μαθητές/τριες να

διαβάσουν ξανά το κείμενο και να δουλέψουν χρησιμοποιώντας το φύλλο

εργασίας. (σελ.4 της διδακτικής πρότασης)

8. Κατά τη διάρκεια της εργασίας των μαθητών/τριών, ο/η διδάσκων/ουσα

προβαίνει σε διορθώσεις και υποδείξεις όπου υπάρχει ανάγκη.

9. Το φύλλο εργασίας u960 παρουσιάζεται απ’ τις ομάδες και συζητείται, με σκοπό η

τάξη να καταλήξει στη σωστή διαδικασία εξεύρεσης πλαγιότιτλων για τις

παραγράφους.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου