ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

Το σωστό διάβασμα είναι μια γυμναστική για τον εγκέφαλο. Δείτε πώς

Το σωστό διάβασμα είναι μια γυμναστική για τον εγκέφαλο. Δείτε πώς





Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι απλώς διαβάζοντας τα βιβλία αναπτύσσονται, όμως δεν έχουν έτσι ακριβώς τα πράγματα.
Ένα διάβασμα χωρίς σύστημα φορτώνει τον εγκέφαλο με πληροφορίες, όμως ο εγκέφαλος δεν τις αφομοιώνει.
Πως τότε να διαβάζουμε σωστά, ώστε να υπάρχει όφελος και να αναπτύσσεται η νοημοσύνη;
Η ικανότητα για το διάβασμα όντος επηρεάζει τις αντιδράσεις του εγκεφάλου .


Πρώτον, περιπλέκει την οργάνωση στην οπτική ζώνη του φλοιού. Δεύτερον, στον άνθρωπο που ξέρει να διαβάζει, στην πράξη όλο το δίκτυο των νευρώνων, υπεύθυνων για την αντίληψη του λόγου, ενεργοποιείται στο αριστερό ημισφαίριο και με το τυπωμένο κείμενο.

Ωστόσο, αποδεικνύεται ότι το παραδοσιακό διάβασμα έχει μειονεκτήματα: η έλλειψη προσοχής και κάποια ευελιξία στο πρόγραμμα ανάγνωσης, όταν όλα τα κείμενα διαβάζονται το ίδιο αργά, τα μάτια επιστρέφουν στο ήδη διαβασμένο κείμενο και φυσικά ο «εχθρός» αριθμός ένα είναι η προφορά του κειμένου από μέσα. Ως αποτέλεσμα οι πληροφορίες δεν αποθηκεύονται, ενώ το νόημα του γραπτού ξεφεύγει.

Η σωστή ανάγνωση σημαίνει πρωτίστως την αποτελεσματική αντίληψη των πληροφοριών. Οι διάφορες τεχνικές της γρήγορης ανάγνωσης διδάσκουν όχι μόνο την ταχεία ανάγνωση, όπως νομίζουν πολλοί βλέποντας την ονομασία της, αλλά και την κατανόηση του περιεχομένου του κειμένου και την αφομοίωσή του προς όφελος του εαυτού τους.

Για να επιτευχθεί μια παρόμοια αποτελεσματική αντίληψη, χρειάζεται να γίνει εκπαίδευση. Πως; Διαβάζοντας. Όμως με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Πρώτον, κάνοντας συστηματικές ασκήσεις διεύρυνσης της οπτικής γωνίας, καταργώντας της προφοράς των λέξεων από μέσα, εφαρμόζοντας τους αλγόριθμους ανάγνωσης που επικεντρώνονται στην ουσία.

Και δεν ξεχνάμε ότι δεν είναι διασκέδαση αλλά ένας δύσκολος τρόπος αναδιάρθρωσης της λειτουργίας του εγκεφάλου.
Η εξάσκηση μπορεί να γίνεται όπως με γνωστά (ως προς τη μορφή, το περιεχόμενο, το συγγραφέα) λογοτεχνικά κείμενα, έτσι και με εφημερίδες είτε με επιστημονικά άρθρα. Πριν την ανάγνωση πρέπει να σκεφτείτε ποιες πληροφορίες θέλετε να εξαγάγετε από το κείμενο, προσπαθώντας να προβλέψετε το περιεχόμενο της σελίδας. Η τοποθέτηση είναι πολύ σημαντική, διότι εάν συντονιστείτε ώστε να παρατηρείτε την τραχύτητα του κειμένου, τελικά αυτό θα βλέπετε συγκεκριμένα. Και εάν συντονιστείτε για τη λήψη του γεγονότος, αυτό συγκεκριμένα και θα λάβετε.

Το επόμενο σημαντικό βήμα είναι να μάθετε να διαβάζεται «σιωπηλά», χωρίς να προφέρετε με τα χείλη είτε από μέσα σας το κείμενο. Αυτό αποσπά την προσοχή και μειώνει σημαντικά την ταχύτητα. Εδώ είναι σημαντικό να ελέγχετε τον εαυτό σας: εάν τα χείλη σας κινούνται, κρατήστε μια οδοντογλυφίδα ή ένα μολύβι. Η αντιμετώπιση της επανάληψης του κειμένου από μέσα είναι πιο δύσκολη. Ένας από τους τρόπους είναι να διαβάζετε και να χτυπάτε, για παράδειγμα, με το χέρι ένα ρυθμό.
Η ικανότητα της επικέντρωσης στο πρόβλημα είναι ένα από τα στοιχεία της επιτυχημένης διανοητικής εργασίας.

Υπάρχει μια πολύ απλή άσκηση, η οποία μπορεί να βοηθήσει – είναι η ανάγνωση των λέξεων ανάποδα, αλλά όχι δυνατά αλλά από μέσα. Διαβάζοντας τη λέξη ανάποδα, πρέπει αρχικά να τη φανταστείτε, γράμμα προς γράμμα, και μετά να τη διαβάσετε. Εάν αυτή τη στιγμή χάσετε τυχαία την προσοχή, πρέπει να ξαναρχίσετε την άσκηση από την αρχή. Ταυτόχρονα εξασκείτε και την προσοχή. Η άσκηση αυτή μπορεί να γίνεται όταν μετακινήστε με τα μέσα δημόσιας συγκοινωνίας.
Οι μέθοδοι της γρήγορης ανάγνωσης συχνά τα συγκρίνουν με τον αθλητισμό, μόνο εδώ δεν αναπτύσσονται οι μυς αλλά ο εγκέφαλος. Οι μελέτες έχουν αποδείξει ότι αυτοί που διαθέτουν την ικανότητα της γρήγορης ανάγνωσης, έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα των διεργασιών του νευρικού συστήματος, ταχύτερη ανταπόκριση. Γι’ αυτό μάθετε τη γρήγορη ανάγνωση, κάνει καλό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου