ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ


Η αναγκαιότητα του ελεύθερου χρόνου σήμερα

Στη σύγχρονη εποχή , ο ελεύθερος χρόνος όχι μόνο προβάλλει ως αδήριτη ανάγκη του ανθρώπου αλλά κι απαιτείται διαρκώς αύξηση της διάρκειάς του . Υπαίτιοι γι’ αυτό είναι :

Ο ανταγωνιστικός χαρακτήρας των σύγχρονων κοινωνιών σε κάθε επίπεδο και η ανάγκη πολλαπλών αλληλοσυγκρουόμενων ρόλων .

Η εντατικοποίηση της εργασίας , οι υπερωρίες , οι άσχημες συνθήκες εργασίας , τα κοπιαστικά επαγγέλματα που καταπονούν ψυχοσωματικά τους εργαζομένους κι επιβάλλουν περισσότερο χρόνο ξεκούρασης .

Η εξειδίκευση που ενισχύει τη μονομέρεια και συρρικνώνει τις δημιουργικές ικανότητες των εργαζομένων , επιβάλλει την ανάγκη αποφόρτισης αλλά και της «δια βίου παιδείας» , προκειμένου να αποκαθίσταται η ψυχοσωματική τους υγεία και ισορροπία.

Οι συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της εποχής σε συνδυασμό με το χαμηλό εισόδημα οδηγεί σε δεύτερη απασχόληση ή υπερεργασία , με αποτέλεσμα να φθείρονται οι δυνάμεις του εργαζομένου και να κρίνεται αναγκαία η εξεύρεση ελεύθερου χρόνου .  

Ο γρήγορος ρυθμός ζωής , το έντονο άγχος αλλά και η ανία και η μοναξιά που βιώνει ο σύγχρονος άνθρωπος των μεγαλουπόλεων αναζητούν διέξοδο στον ελεύθερο χρόνο .

Η επιθυμία του ατόμου για ψυχαγωγία , εκτόνωση αλλά και για άθληση ή για επαφή με τη φύση .

Η υλικοευδαιμονιστική αντίληψη ζωής που εξωθεί στον καταναλωτισμό , τη θεοποίηση του χρήματος , την απομάκρυνση από πνευματικά αγαθά , αλλά κυρίως τον ελεύθερο χρόνο .

Ο τεχνοκρατισμός , που επιφέρει συρρίκνωση του συναισθήματος και κοινωνική αλλοτρίωση , γίνεται τελικά υποφερτός με την ύπαρξη ελεύθερου χρόνου.

 

Ο ελεύθερος χρόνος των νέων

Γνωρίζουμε ότι μια μερίδα νέων διαθέτουν τον ελεύθερο χρόνο τους στην τηλεθέαση , στα ηλεκτρονικά παιχνίδια , στο διαδίκτυο και τους Η\Υ , στη μουσική , στη διασκέδαση , στην ανάγνωση βιβλίων και περιοδικών , στον αθλητισμό , στις βόλτες με τους φίλους κ.α. Εξίσου γνωστό είναι ότι οι νέοι αποτελούν κυρίαρχο στόχο των εμπορικών εταιρειών και της βιομηχανίας του θεάματος. Η μάλλον χαμηλή κοινωνική τους θέση λόγω της ανεργίας , οι αβεβαιότητες και οι ανασφάλειές τους για το μέλλον που πιθανόν διαγράφεται δυσοίωνο , τα επιβαλλόμενα μυθοποιημένα πρότυπα , η αποστροφή σε κάθε συλλογική δραστηριότητα , η απομάκρυνση από την πολιτική τούς στρέφουν όμως σ’  έναν άκρατο καταναλωτισμό και σε μορφές διασκέδασης που στηρίζονται στην εκτόνωση και τη μοναχικότητα , με την ψευδαίσθηση ότι έτσι καλύπτουν τις προσωπικές , πνευματικές και ψυχολογικές ανάγκες τους . Τα αίτια για τα οποία οι νέοι δεν αξιοποιούν ορθά τον ελεύθερο χρόνο τους σταχυολογούνται στα ακόλουθα :

Η ανεπαρκής παιδεία , απομακρυσμένη από την ανθρωποπλασία , τη σφαιρική ανάπτυξη του ατόμου : Το παρόν σχολείο δε βοηθά τους νέους να συνειδητοποιήσουν την αξία της γνήσιας ψυχαγωγίας και να αποφύγουν ψυχοκτόνες δραστηριότητες ούτε παρέχει κατάλληλα ερεθίσματα για γόνιμη αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου . Η πολιτεία , επίσης , με την ανεπαρκή υποδομή και την έλλειψη θελκτικών προτάσεων δεν οδηγεί το μαθητή στη γόνιμη αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου , αλλά κυρίως με την υπερεντατικοποίηση της σχολικής ζωής για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση επιφέρει τη συρρίκνωση και την απουσία του ελεύθερου χρόνου.

Η ανεργία , η αναξιοκρατία και οι αδικίες δημιουργούν την ανάγκη εκτόνωσης και κυρίως αντικοινωνική συμπεριφορά .

Η ζωή στις μεγαλουπόλεις έχει ως συνέπεια την απώλεια χώρου για εκτόνωση και την απουσία υγιών ανθρώπινων σχέσεων .

Η οικογένεια έχει απολέσει τον παραδοσιακό της χαρακτήρα. Το σπίτι , από εστία θαλπωρής έχει μεταβληθεί σε» κέντρο διερχομένων » , ο διάλογος συρρικνώνεται , η αληθινή και ουσιαστική επικοινωνία των μελών χάνεται. Συχνά, μάλιστα οι γονείς λειτουργούν ως αρνητικά πρότυπα για τα παιδιά τους , αντί να τους παρέχουν υγιή παραδείγματα .

Ο τρόπος ψυχαγωγίας των νέων αντανακλά το πολιτισμικό επίπεδο και τις δυνατότητες που παρέχει η κοινωνία. Είναι αναμενόμενο , λόγου χάρη , ότι οι μαζοποιημένες κοινωνίες προωθούν μαζικούς τρόπους διασκέδασης .

Ο ελεύθερος χρόνος έχει κυριαρχηθεί από την καλούμενη « βιομηχανία του ελεύθερου χρόνου » που μεταβάλλει το νεαρό άτομο σε παθητικό κι άκριτο δέκτη των προσφερόμενων απολαύσεων. Παράλληλα , τα προβαλλόμενα πρότυπα από τα ΜΜΕ , σε συνδυασμό με τα « ευτελή » θεάματα οδηγούν στην παθητικοποίηση , στην ακρισία , στο να γίνουν οι νέοι ευάλωτοι κι επιρρεπείς στις ξένες επιδράσεις , να απομακρυνθούν από τα ηθικά πρότυπα και να καταλήξουν να αγνοούν ή να διαστρεβλώνουν το αληθινό περιεχόμενο της ψυχαγωγίας.

Οι χώροι διασκέδασης των νέων χαρακτηρίζονται από πανομοιοτυπία . Κάτω από εκκωφαντικούς θορύβους οι νέοι απομακρύνονται από τους φίλους , δεν επικοινωνούν πραγματικά , οδηγούνται σε παθητικότητα , εξουθενώνονται σωματικά και ψυχικά. Αλλά και στις υπόλοιπες ενασχολήσεις κατά τον ελεύθερο χρόνο απουσιάζει ο αυθορμητισμός , η φαντασία . Οι νέοι βιώνουν την ανία , την πλήξη.

Ευθύνες αναλογούν και στους πνευματικούς ανθρώπους , οι οποίοι συνήθως εκδηλώνουν αδιαφορία και δεν προσπαθούν να διαφωτίσουν , να συμπαρασταθούν και να παρέχουν κίνητρα στους νέους για δημιουργική ενασχόληση.

Η κρίση αξιών , όπως και η λανθασμένη ιεράρχηση προτεραιοτήτων .

Ο καταναλωτισμός , με τη συνακόλουθη απομάκρυνση από τα πνευματικά αγαθά .

Οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής , με τις εξωφρενικές απαιτήσεις και το λιγοστό χρόνο για εκτόνωση.    

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου