ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

Αποτελεσματικές τεχνικές επανάληψης πριν από τις εξετάσεις


Αποτελεσματικές τεχνικές επανάληψης πριν από τις εξετάσεις

 

 
 

Λίγες μέρες πριν από την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων και οι υποψήφιοι έχουν μπει για τα καλά στην «τροχιά των επαναλήψεων». Η διαδικασία αυτή είναι άκρως απαραίτητη, καθώς ορισμένες τεχνικές μελέτης και τακτικές συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια των επαναλήψεων και της προετοιμασίας για τις εξετάσεις είναι δυνατό να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της προσπάθειας των μαθητών, καθώς και να συμβάλουν στη βελτίωση της ψυχολογίας τους.


Επιλέξτε

Πρόκειται για μικρές συμβουλές, που μας δίνει η καθηγήτρια Βιολογίας Νότα Λαζαράκη, διευθύντρια Ακαδημαϊκού Τμήματος των Φροντιστηρίων Πουκαμισάς, η οποία τονίζει ότι η εμπειρία δείχνει ότι όσοι τις ακολούθησαν ευεργετήθηκαν με πολλούς τρόπους και οδηγήθηκαν στις εξετάσεις προετοιμασμένοι και ήρεμοι.

Μερικές από αυτές είναι:

·         Οργάνωσε τους κύκλους επαναλήψεων και δημιούργησε ένα πλάνο μελέτης, το οποίο ωφέλιμο είναι να καταγράψεις με μολύβι και χαρτί. Το ιδανικό θα ήταν στο πρόγραμμά σου να συμπεριλάβεις όλο το χρονικό διάστημα μέχρι τις εξετάσεις και να καταγράψεις πότε και για πόσο χρόνο σκοπεύεις να μελετήσεις το κάθε μάθημα.

·         Στο τέλος κάθε ημέρας σβήνε όσα υλοποιήθηκαν από το πρόγραμμά σου. Η ικανοποίηση της ημέρας που τελειώνει δίχως εκκρεμότητες αποτελεί από μόνη της τη μέγιστη ανταμοιβή.

·         Πριν αρχίσεις τη μελέτη, απάλλαξε τον εγκέφαλό σου από αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα. Ακολούθησε μία τεχνική αυτοσυγκέντρωσης και χαλάρωσης διάρκειας μόλις λίγων λεπτών. Κάθισε αναπαυτικά στην καρέκλα, κλείσε τα μάτια και για τα επόμενα δύο λεπτά μη σκέφτεσαι παρά μόνο ευχάριστα θέματα. Το επόμενο λεπτό άρχισε το διάβασμα!

Χρόνος και διαλείμματα

·         Κάθε φορά που ξεκινάς τη μελέτη καθόρισε τον χρόνο επανάληψης και προγραμμάτισε τα διαλείμματα. Σύγχρονες έρευνες δείχνουν ότι η μελέτη είναι περισσότερο αποτελεσματική, όταν τα διαλείμματά της είναι προγραμματισμένα, αρκετά και μικρής διάρκειας. Για παράδειγμα, δίωρη μελέτη που διακόπτεται προγραμματισμένα και σε ίσα χρονικά διαστήματα τρεις φορές, επί πέντε λεπτά τη φορά, φαίνεται ότι είναι πιο αποτελεσματική και η ανάκληση μνήμης ταχύτερη από τη συνεχόμενη προσπάθεια.

·         Επίλεξε τις συνθήκες μελέτης που είναι άριστες για εσένα. Μπορείς να διαβάζεις πρωί ή βράδυ, ανάλογα με το πότε νιώθεις εσύ ότι το διάβασμά σου είναι περισσότερο αποδοτικό, αλλά αξίζει να γνωρίζεις ότι οι ειδικοί σε θέματα εκπαίδευσης ισχυρίζονται ότι οι πρωινές ώρες είναι κατάλληλες για μελέτη ύλης που περιέχει θεωρία, γεγονότα, λεπτομέρειες και έννοιες. Το απογευματινό και βραδινό διάβασμα είναι καλύτερο για επαναλήψεις και για ύλη που δεν περιέχει λεπτομέρειες, ενώ οι βραδινές ώρες ευνοούν την κριτική επεξεργασία. Συνεπώς, μία καλή συμβουλή αποτελεί, στον βαθμό που είναι δυνατόν, το πρωί να διαβάζεις θεωρία και τα βράδια ασκήσεις ή ερωτήσεις κρίσεως.

«Μήτηρ μαθήσεως»

·         Επειδή το ρητό που αποκαλεί την επανάληψη «μητέρα της μάθησης» είναι σοφό, μετά το τέλος της επανάληψης θεμιτό είναι να ανακεφαλαιώνεις επιγραμματικά ό,τι μελέτησες. Ανακάλεσε στη μνήμη σου τα βασικά σημεία της ύλης με την οποία ασχολήθηκες, τις κατηγορίες των ασκήσεων που έλυσες και γράψε ακόμη μία φορά τους τύπους που χρησιμοποίησες.

·         Μία συνηθισμένη ερώτηση των υποψηφίων αυτή την περίοδο είναι κατά πόσο θα θυμούνται όλη την ύλη που μελετούν την ώρα της γραπτής εξέτασής τους στην περίοδο των Πανελλαδικών.

Η εμπειρία δείχνει ότι μαθητές που διάβασαν ουσιαστικά και δεν περιορίστηκαν στη στείρα αποστήθιση ανακαλούν στη μνήμη τους ό,τι χρειάζεται για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της εξέτασής τους. Η μνήμη μπορεί να ενισχυθεί αφενός με την κατανόηση σε βάθος των ενοτήτων που μελετάς αλλά και με τη σύνδεση της κάθε ενότητας με άλλες από την εξεταστέα ύλη ή ακόμη και με παραστάσεις από την καθημερινότητα που είναι καταγεγραμμένες στον εγκέφαλό σου.

Πολλές φορές οι μαθητές συσχετίζουν δύσκολα σημεία της ύλης με έντονες εικόνες, γεγονότα, ακούσματα από την καθημερινότητα, ώστε η ανάκληση της μνήμης των σημείων αυτών να επιτυγχάνεται έμμεσα μέσω αυτών.

Φυσική κατάσταση

·         Η αποτελεσματικότητα της μελέτης συνδέεται άμεσα με τη φυσική κατάσταση του ατόμου, διότι αποτελεί προϊόν της λειτουργίας του εγκεφάλου. Ο εγκέφαλος λειτουργεί άρτια και αποδοτικά, όταν όλος ο οργανισμός είναι σε καλή κατάσταση. Επιπλέον, ο εγκέφαλος από ενεργειακή άποψη στοιχίζει ακριβά στον ανθρώπινο οργανισμό και είναι προσεκτικός στη διατροφή του, καθώς τρέφεται μόνο με γλυκόζη και αμινοξέα. Συνεπώς, εάν θέλεις να μεγιστοποιήσεις το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σου, οφείλεις να προσέχεις τη διατροφή σου. Τρώγε συχνά αλλά μικρά γεύματα. Αμέσως ύστερα από ένα βαρύ γεύμα, η διαύγεια και η οξύνοια του νου μειώνονται αισθητά. Φρούτα, όσπρια, λευκό κρέας και μερικά γλυκά είναι ό,τι ευχαριστούν τον εγκέφαλό σου και τον βοηθούν να είναι αποδοτικός!

·         Ο εγκέφαλος όμως εκτός από τροφή χρειάζεται και οξυγόνο. Η συγκέντρωση του οξυγόνου στον εγκέφαλο αυξάνεται με τη γυμναστική, ιδιαίτερα την αερόβια. Ίσως ακούγεται παράδοξο την περίοδο αυτή που ο χρόνος σε πιέζει να ασχολείσαι με τη γυμναστική, αλλά η φυσική κατάσταση του οργανισμού απαιτεί άσκηση. Για τον λόγο αυτό, θεμιτό είναι δύο φορές την εβδομάδα να ασχοληθείς με κάποια σωματική δραστηριότητα, ακόμη και εάν είναι μικρής διάρκειας. Αυτό θα περιορίσει τη σωματική ένταση και θα βελτιώσει τη ψυχική σου διάθεση.

ΕΘΝΟΣ, ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΤΡΙΓΚΑ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου