Προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές...Η απόλυτη εξειδίκευση στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, με παρουσίαση όλων των μαθημάτων σε οθόνη μέσω Η/Υ. Τα μαθήματα παραδίδονται σε συνδυασμό με τη χρήση σύγχρονου ηλεκτρονικού εξοπλισμού και σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας.
ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ:
20% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ
30% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (άνεργοι, πολύτεκνοι, αδέλφια, εκτός πόλης Βόλου...)
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΥΣ & ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ
Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας .
Όσοι έχουν περάσει απο τη δοκιμασία των Πανελλαδικών, γνωρίζουν οτι δεν αρκεί η διαρκής μελέτη, αλλά απαιτείται και η σωστή οργάνωση των γνώσεων. Η εμπειρία και η εξειδίκευση των διδασκόντων του Φροντιστηρίου μας θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψήφιου φοιτητή για τη χρονιά των εξετάσεων. Επικοινωνήστε άμεσα να σας ενημερώσουμε για τα νέα ελκυστικά "πακέτα" μαθημάτων με εξειδίκευση στο χώρο των θεωρητικών και οικονομικών σπουδών.
Οι Επιτυχίες Μας Μιλάνε Για Εμάς!
697 6796234 και στο 24210 23227 ή στο mail μας olgantanopoulou@yahoo.gr. (Facebook, Iωαννίδης Άρης)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:
ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ, ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ (ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ), ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ. ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ(ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Μ.Ο. ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18,5).
ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ, ΟΠΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ. Η ΜΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΟΓΟ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΤΩΝ Μ.Ο. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΓΟΝΕΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ.
ΔΙΝΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ - ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ, ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ - ΑΠΟΡΟΥΣ...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ, ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ 20 % ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΜΑΣ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΜΑΣ ...
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ

«Αποφασίσαμε να προωθήσουμε παγκοσμίως το πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας, διότι η κοινωνία χρειάζεται ένα εργαλείο για να αναπτύξει την δημιουργικότητά της, να εισάγει καινούργιες ιδέες και να προσφέρει στον άνθρωπο περισσότερες γνώσεις. Με άλλα λόγια πρόκειται για μια τάση επιστροφής του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων»

Πρώην Πρόεδρος της Apple, John Sculley


ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΜΟΔΑ


ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΜΟΔΑ

ΟΡΙΣΜΟΣ

Μόδα ονομάζεται ο τρόπος ζωής μιας εποχής, ιδιαίτερα ο τρόπος ενδυμασίας και καλλωπισμού των ανθρώπων. Στην εποχή μας μόδα είναι και το πνεύμα της καταναλωτικής αντίληψης και ιδεολογίας. Ο όρος μόδα προέρχεται ετυμολογικά από τη γαλλική λέξη «mode», η οποία σημαίνει «τρόπος».

ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

Η αστάθεια και το εφήμερο

Η υπερβολή στις αγορές

Η τυραννική επιβολή

Η έλλειψη καλαισθησίας

Η ομοιομορφία, η ομοιοτυπία και η μαζικοποίηση

Η ισοπέδωση των ατομικών ιδιαιτεροτήτων

Τα αμφισβητούμενα πρότυπα εμφάνισης και συμπεριφοράς

Η κερδοσκοπία σε βάρος του καταναλωτικού κοινού

ΑΙΤΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

Α. Οικονομικά:

Το οικονομικό μοντέλο των βιομηχανικών κοινωνιών που δημιουργεί παροδικά και εφήμερα πρότυπα, για να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του καταναλωτή και να αυξάνει την κατανάλωση

Τη μόδα ενισχύουν η διαφήμιση, που δημιουργεί πλασματικών αναγκών, και η άνοδος του βιοτικού επιπέδου, που επιτρέπει την αγορά προϊόντων μόδας

Οι οικονομικές επιδιώξεις και η άμετρη τάση για πλουτισμό

Ο έντονος οικονομικός ανταγωνισμός εξαιτίας της πληθώρας νέων παραγόμενων προϊόντων

Β. Κοινωνικά:

Η κοινωνική διαφοροποίηση στις δυτικές κυρίως χώρες

Οι άνθρωποι – καταναλωτές, ανταγωνίζονται για τις πιο εντυπωσιακές αγορές, προκειμένου να επιτύχουν κοινωνική αναγνώριση και θαυμασμό

Γ. Ιδεολογικά:

Ο άνθρωπος να αναζητά το νόημα της ζωής σε ό, τι πρόσκαιρα προβάλλεται ως πρότυπο από την καταναλωτική κοινωνία

Η έλλειψη χαράς, δημιουργικότητας και ικανοποίησης δημιουργεί

στον άνθρωπο την εντύπωση ότι η μόδα μπορεί να αναπληρώσει το συναισθηματικό κενό που βιώνει

Δ. Πνευματικά:

Ο εφησυχασμός και η πνευματική αδράνεια αποπροσανατολίζουν τον άνθρωπο και τον καθιστούν επιρρεπή στη μόδα.

Ε. Αισθητικά:

Η άμβλυνση των αισθητικών κριτηρίων καθιστά δεκτικό στην ασχήμια ή στη δυσμορφία των εφήμερων αγαθών που η εποχή μας θεωρεί «must»

ΣΤ. Ηθικά:

Η έλλειψη εσωτερικών σταθερών και η αμφισβήτηση των ηθικών αξιών αφαιρεί από τον άνθρωπο τις ηθικές αντιστάσεις, με συνέπεια να παρασύρεται εύκολα από τα πρότυπα της μόδας

Οι προσωπικές αδυναμίες και τα συμπλέγματα κατωτερότητας δεν επιτρέπουν τη διαμόρφωση ανθρώπων με ηθική ελευθερία και αυτοάμυνα και ολοκληρωμένη προσωπικότητα

Ζ. Ψυχικά:

Οι ψυχολογικές ανάγκες, φιλαρέσκεια, η ανάγκη αυτοεπιβεβαίωσης σχετίζονται με τη διοχέτευση και την έμμεση εξωτερίκευση του ερωτικού ενστίκτου

Η επιθυμία της αλλαγής και η εκπλήρωση των ψυχολογικών αναγκών με την απόκτηση υλικών αγαθών και υπηρεσιών που θεωρούνται «in» και προσδίδουν στον κάτοχό τους αίγλη και κύρος

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

Α. Σε ατομικό επίπεδο:

Άγχος και ανασφάλεια από τα άτομα που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις προδιαγραφές της μόδας

Υποβολή του ατόμου σε βασανιστικές και συχνά επικίνδυνες μορφές σωματικής «αγωγής» (νευρική ανορεξία, εξαντλητική γυμναστική κ.λπ.)

Απώλεια ψυχολογικής ελευθερίας και περιορισμός της προσωπικής αυτονομίας και βούλησης

Μαζοποίηση, τυποποίηση, παθητικοποίηση και χειραγώγηση του ατόμου

Οικονομική αφαίμαξη του ατόμου και ανεπάρκειά του να καλύψει άλλες ουσιωδέστερες ανάγκες του

Ευτελισμός και γελοιοποίηση του ανθρώπου που προσπαθεί να ακολουθήσει τα ρεύματα της μόδας, όταν αυτά δεν είναι σύστοιχα προς τη δική του αισθητική

Αδιαφορία του ανθρώπου για την ηθική και πνευματική του καλλιέργεια

Ανάπτυξη συμπλεγμάτων κατωτερότητας από όσους αδυνατούν να συμπορευθούν με τις επιταγές της μόδας και συνακόλουθη απομόνωσή τους από τον κοινωνικό τους περίγυρο

Β. Σε συλλογικό επίπεδο:

Διοχέτευση μεγάλων χρηματικών ποσών σε αγορές με εξαιρετικά βραχυπρόθεσμη διάρκεια και δίχως επενδυτικό ορίζοντα (Μάλιστα, ειδικά στην περίπτωση της Ελλάδας, τα ποσά αυτά διοχετεύονται στο εξωτερικό εις βάρος της εθνικής οικονομίας και της ανάπτυξης της εγχώριας παραγωγής)

Επικράτηση του αθέμιτου ανταγωνισμού, της ιδιοτέλειας, του εγωισμός και της αντίληψης πως ο άλλος είναι καλύτερος ή υπηρετεί καλύτερα τη μόδα

Οι ανθρώπινες σχέσεις βασίζονται στο «έχειν» και όχι στο «είναι», με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να γίνονται υποκριτές και να ενδιαφέρονται μόνο για τη δημόσια εικόνα τους

Νόθευση της πολιτιστικής ταυτότητας από την αλόγιστη εισαγωγή και κατανάλωση ξενόφερτων υλικών και πολιτιστικών προϊόντων

Περιορισμός του ενδιαφέροντος για τα κοινά, αφού υπερισχύει η προώθηση του ατομικού συμφέροντος

Εμπορευματοποίηση των διαπροσωπικών σχέσεων και απαξίωση του συναισθηματικού στοιχείου

Υποβάθμιση των ηθικών κριτηρίων αξιολόγησης του ανθρώπου και της ποιότητας των ανθρώπινων και κοινωνικών σχέσεων

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου