ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ / ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΙ-ΠΑΡΑΛΟΓΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ

Παραλογικοί συλλογισμοί – παραλογισμοί

Είναι τα συλλογιστικά εκείνα σχήματα τα οποία, ενώ εξωτερικά μοιάζουν να είναι έγκυρα, εντούτοις αντιβαίνουν στον ορθό λόγο και ως εκ τούτου δεν έχουν αποδεικτική ισχύ. Μπορούν όμως να επηρεάσουν το δέκτη και να τον παραπλανήσουν.

Οι παραλογισμοί οφείλονται:



Ø  Είτε σε λογικά σφάλματα του πομπού (κενά, αντιφάσεις, άλματα κτλ.), λόγω:
1.      Ένδειας επιχειρημάτων…
2.      Γνωστικής ανεπάρκειας επί του θέματος…
3.      Παραπλάνησης του πομπού… κτλ.

Ø  Είτε σε πρόθεση εξαπάτησης και παγίδευσης του δέκτη, οπότε ονομάζονται σοφίσματα. Μια τέτοια πρόθεση ενδέχεται να συνδέεται με:
1.      Δογματισμό και φανατισμό
2.      Ιδιοτέλεια
3.      Κακοήθεια
4.      Στερεότυπα και προκαταλήψεις
5.      Προπαγανδιστικούς σκοπούς
6.      ...

2.1.1.4.1  Κατηγορίες παραλογισμών

α. Παραλογισμοί κατά την «ύλη»:

Παραδείγματα:

1ο         «Όσοι δεν εργάζονται είναι τεμπέληδες.
            Ο Γιώργος δεν εργάζεται.
Άρα, ο Γιώργος  είναι τεμπέλης.»
Αξιολόγηση: Ο συλλογισμός αυτός μοιάζει εξωτερικά να είναι έγκυρος, ενώ δεν είναι, αφού αντιβαίνει στον κανόνα 6 εγκυρότητας συλλογισμών, και σίγουρα αντιβαίνει στον ορθό λόγο, αφού τόσο η πρώτη προκείμενη όσο και το συμπέρασμα είναι αυθαίρετα, δεδομένου ότι κάποιος ενδέχεται να μην εργάζεται λόγω αδυναμίας εύρεσης δουλειάς και όχι οκνηρίας, οπότε είναι παραλογισμός. Πρόκειται για το  παραλογισμό που οφείλεται στη λήψη ζητουμένου από προκείμενες που στερούνται λογικής ή επιστημονικής τεκμηρίωσης και στηρίζονται συνήθως σε αυθαίρετες εμπειρικές διαπιστώσεις ή σε στερεότυπα. 

2ο         «Οι έξυπνοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν καλύτερα τα προβλήματα.
Αντιμετωπίζουν καλύτερα τα προβλήματα, διότι αντιλαμβάνονται σωστά τα πράγματα.
            Και τα αντιλαμβάνονται σωστά επειδή είναι έξυπνοι.»
Αξιολόγηση: Ο συλλογισμός αυτός είναι άστοχος, διότι αποτελείται από δύο συλλογισμούς όπου η απόδειξη του ενός επιχειρείται μέσα από την απόδειξη του άλλου. Πρόκειται για το παραλογισμό του «κύκλου ή της διαλληλίας».

 3ο        «Χθες είχε συννεφιά και έβρεξε.
            Σήμερα έχει συννεφιά.
            Άρα, και σήμερα θα βρέξει.»
Αξιολόγηση: Ο συλλογισμός είναι άστοχος. Πρόκειται για τον παραλογισμό «παρά το συμβεβηκός», κατά τον οποίο το συμπέρασμα συνάγεται με μια αυθαίρετη γενίκευση του μερικού (ή από προκείμενες με αμφίβολο κύρος, οι οποίες στηρίζονται κυρίως σε συμπτώσεις και προλήψεις).

4ο         «Ο κατηγορούμενος για κλοπή είναι άξιος σεβασμού και όχι καταδίκης, διότι είναι καλός οικογενειάρχης και υπηρέτησε την πατρίδα του ως στρατιώτης.»
Αξιολόγηση: Ο συλλογισμός είναι άστοχος. Πρόκειται για τον παραλογισμό που προκύπτει από την «άγνοια ελέγχου», αφού το συμπέρασμα συνάγεται από άσχετες προς αυτό προκείμενες, χωρίς κανένα έλεγχο πιθανής λογικής συνάφειας.

β. Παραλογισμοί κατά τη «μορφή»: Πρόκειται για όλους εκείνους τους συλλογισμούς που παραβιάζουν τους κανόνες εγκυρότητας (βλ. περιπτώσεις άκυρων κατηγορικών, υποθετικών, διαζευκτικών κ.λπ. συλλογισμών).

Παράδειγμα:
          «Μία από τις αριθμητικές πράξεις είναι η διαίρεση. :                  Υ+Μ1 
          Η διαίρεση καταστρέφει τους λαούς.:                                               Μ2+Κ
          Άρα, μία από τις αριθμητικές πράξεις καταστρέφει τους λαούς.»:   Υ+Κ
Αξιολόγηση: ο συλλογισμός αυτός δεν είναι έγκυρος, αφού αντιβαίνει στον κανόνα 2 εγκυρότητας συλλογισμών, και σίγουρα αντιβαίνει στον ορθό λόγο. Οπότε ο συλλογισμός είναι παραλογισμός που ενδέχεται να έχει ως πρόθεση να παραπλανήσει το δέκτη του μηνύματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου