ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

Κλείστε την ομπρέλα!


Απο τον Ντάβαρη Αθανάσιο, υπεύθυνο στο Εργαστήρι Έξυπνης Μάθησης

Την ώρα που οι περισσότεροι βρίσκονται κάτω από μια ομπρέλα θαλάσσης για να προστατευτούν από την ήλιο, οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων και οι γονείς τους,  προσδοκούν αγωνιωδώς μια θέση στον ήλιο της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς  σε λίγες ημέρες ανακοινώνονται οι  βάσεις ! Δυστυχώς,  πολλοί από τους υποψήφιους κρατούσαν ‘ομπρέλα’ απέναντι στην επιτυχία, χρησιμοποιώντας  λανθασμένες τεχνικές  απομνημόνευσης της ύλης, ιδίως στα μαθήματα θεωρητικής φύσης, όπως η Ιστορία Θεωρητικής κατεύθυνσης και οι Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων  και Υπηρεσιών Τεχνολογικής κατεύθυνσης Η είσοδος στο Πανεπιστήμιο  μπορεί πλέον να έρθει πιο κοντά, μέσω της σωστής αξιοποίησης της λειτουργίας της μνήμης. Σχεδόν για  κάθε θεωρητικό μάθημα υπάρχουν συγκεκριμένες στρατηγικές αποστήθισης, στις οποίες οι υποψήφιοι μπορούν να εκπαιδευτούν, συμπληρωματικά  με την προετοιμασία που κάνουν στο σχολείο και στα φροντιστήριο που φοιτούν. Σε συνδυασμό με την επαρκή κατανόηση της ύλης, η μνήμη δίνει την ώθηση! Ας μιλήσουμε λοιπόν σήμερα για τη λειτουργία της μνήμης.
Δύο από τους κλάδους που ασχολούνται εξειδικευμένα με τη μνημονική λειτουργία, είναι η Γνωστική Ψυχολογία και η Γνωσιακή Επιστήμη. Ορισμένοι από τους κρίσιμους  γενικούς  κανόνες που αναδεικνύουν οι δύο επιστήμες είναι :

1.   Χωρίς ικανή μνήμη δεν μπορεί να υπάρξει σημαντική  μάθηση (σε ποσότητα και ποιότητα). Πράγματι, όσο καλύτερα κωδικοποιούμε τις πληροφορίες που προσλαμβάνουμε, τόσο καλύτερα τις μετατρέπουμε σε γνώσεις και τις  αποθηκεύουμε στον εγκέφαλο μας  και τόσο ευκολότερη κάνουμε τη δουλειά του για να εξασφαλίσει επιπλέον χώρο για να μπορεί να αποθηκεύσει ακόμα περισσότερες πληροφορίες που θα τις μετασχηματίσει σε στέρεες γνώσεις.

2.   Η μνήμη αποτελείται από 3 στάδια. Την κωδικοποίηση, την αποθήκευση και την ανάσυρση. Η επιτυχής απομνημόνευση απαιτεί επιτυχία και στα 3 στάδια, ειδάλλως, το αποτέλεσμα θα είναι ελλιπές.  Γι αυτό λοιπόν η επιτυχία στις Πανελλήνιες  εξετάσεις, ξεκινά πρωτίστως από τη σωστή κωδικοποίηση και αποθήκευση  των πληροφοριών την ώρα της μελέτης, και έπειτα από την ικανότητα ανάκλησης τους την ώρα της εξέτασης. Δυστυχώς οι περισσότεροι, ταυτίζουν τη μνήμη μονάχα με την ικανότητα ανάσυρσης. Ένα από τα μυστικά λοιπόν για την επιτυχία στις  σχολικές εξετάσεις (Πανελλήνιες και μη) είναι  η τέχνη της σωστής κωδικοποίησης και αποθήκευσης από τον μαθητή, των στοιχείων που μελετά. Η Γνωσιακή Επιστήμη μας δίνει εξειδικευμένες μνημονικές στρατηγικές που δίνουν ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα σε εκείνον τον εξεταζόμενο  που τις κατέχει. Στο Εργαστήρι Έξυπνης Μάθησης , εκπαιδεύουμε τους υποψηφίους των Πανελληνίων εξετάσεων  σε εκείνες τις στρατηγικές που θα τους εξασφαλίσουν το … στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των συνυποψήφιων τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου