Προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές...Η απόλυτη εξειδίκευση στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, με παρουσίαση όλων των μαθημάτων σε οθόνη μέσω Η/Υ. Τα μαθήματα παραδίδονται σε συνδυασμό με τη χρήση σύγχρονου ηλεκτρονικού εξοπλισμού και σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας.
ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ:
20% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ
30% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (άνεργοι, πολύτεκνοι, αδέλφια, εκτός πόλης Βόλου...)
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΥΣ & ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ
Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας .
Όσοι έχουν περάσει απο τη δοκιμασία των Πανελλαδικών, γνωρίζουν οτι δεν αρκεί η διαρκής μελέτη, αλλά απαιτείται και η σωστή οργάνωση των γνώσεων. Η εμπειρία και η εξειδίκευση των διδασκόντων του Φροντιστηρίου μας θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψήφιου φοιτητή για τη χρονιά των εξετάσεων. Επικοινωνήστε άμεσα να σας ενημερώσουμε για τα νέα ελκυστικά "πακέτα" μαθημάτων με εξειδίκευση στο χώρο των θεωρητικών και οικονομικών σπουδών.
Οι Επιτυχίες Μας Μιλάνε Για Εμάς!
697 6796234 και στο 24210 23227 ή στο mail μας olgantanopoulou@yahoo.gr. (Facebook, Iωαννίδης Άρης)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:
ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ, ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΡΙΣΤΟΥΧΩΝ (ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ), ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ. ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ(ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Μ.Ο. ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 18,5).
ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ, ΟΠΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ. Η ΜΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΟΓΟ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΤΩΝ Μ.Ο. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΓΟΝΕΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ.
ΔΙΝΟΥΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΚΑΘΩΣ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ - ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ, ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ - ΑΠΟΡΟΥΣ...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ, ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ 20 % ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΜΑΣ, ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΜΑΣ ...
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ

«Αποφασίσαμε να προωθήσουμε παγκοσμίως το πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας, διότι η κοινωνία χρειάζεται ένα εργαλείο για να αναπτύξει την δημιουργικότητά της, να εισάγει καινούργιες ιδέες και να προσφέρει στον άνθρωπο περισσότερες γνώσεις. Με άλλα λόγια πρόκειται για μια τάση επιστροφής του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων»

Πρώην Πρόεδρος της Apple, John Sculley


ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑ



Κόμμα (,) (παυστικό σημείο στίξης: μικρότερο σε σχέση με την τελεία σταμάτημα της φωνής) βάζουμε στις εξής περιπτώσεις:

1. Όταν έχουμε ασύνδετο σχήμα, όταν δηλαδή παρατάσσονται είτε ασύνδετες λέξεις ή φράσεις (Ο καθηγητής σήμερα ζήτησε από την Άννα, τον Γιώργο, τον Χρήστο και την Κάλια να διαβάσουν το μάθημα.) είτε όμοιες προτάσεις (Το πρωί ξύπνησα στις 7:00, πήρα πρωινό, ετοίμασα τα βιβλία μου, ανέβηκα στο σχολικό και πήγα σχολείο.»
2. Στην παρατακτική αντιθετική σύνδεση, και κυρίως πριν από τον αντιθετικό σύνδεσμο αλλά (Του το είπα, αλλά δεν ήρθε)
3. Στις κύριες παρενθετικές προτάσεις, πριν και μετά από αυτές (Η γνώση, πρόσθεσε ο καθηγητής, ανοίγει νέους ορίζοντες στη σκέψη μας) κ.λπ.
4.Στις παρενθετικές φράσεις (Η κατάσταση, κατά την άποψή μου, είναι πολύ δύσκολη.)
5.Στην υποτακτική σύνδεση:
Πριν από τις δευτερεύουσες επιρρηματικές προτάσεις, όταν η δευτερεύουσα πρόταση δηλώνει κάποια επιρρηματική σχέση (αιτία, χρόνο, υπόθεση κ.λπ.), π.χ. «Αυτό ήταν απαραίτητο, επειδή η περιοχή ήταν πολύ εκτεθειμένη σε πειρατικές επιδρομές.»
Στις δευτερεύουσες ονοματικές προτάσεις, βάζουμε κόμμα μόνο όταν αυτές έχουν θέση ονοματικού προσδιορισμού και ειδικότερα επεξήγησης, π.χ. «Φοβάμαι και τούτο, μήπως αποτύχω». Στις περιπτώσεις που οι ονοματικές προτάσεις έχουν θέση υποκειμένου, αντικειμένου ή κατηγορούμενου δεν βάζουμε κόμμα, π.χ. «Φοβάμαι μήπως αποτύχω»
• Στις δευτερεύουσες αναφορικές προτάσεις βάζουμε κόμμα, όταν αυτές είναι α) επιρρηματικές που προσδιορίζουν κάποιον όρο πλην του ρήματος, π.χ. «Πήγα στο σπίτι, όπου γεννήθηκα», β) ονοματικές επιθετικές προσθετικές/παραθετικές/μη περιοριστικές (λειτουργούν ως επιθετικός προσδιορισμός στη λέξη που αναφέρονται και παραθέτουν μια λεπτομέρεια που δε θεωρείται απαραίτητη για τη διάκριση και τον επακριβή προσδιορισμό αυτής), π.χ. «Έχασα το κινητό, το οποίο μού χάρισε ο πατέρας μου».
Δε βάζουμε κόμμα στις υπόλοιπες περιπτώσεις: α) στις επιρρηματικές που προσδιορίζουν άμεσα το ρήμα, π.χ. «Πήγαινε όπου θέλεις», β) στις ελεύθερες ονοματικές αναφορικές που έχουν θέση υποκειμένου, αντικειμένου ή κατηγορούμενου, π.χ. «Διάβασα όσα μου είπες», β) στις επιθετικές αναφορικές που είναι προσδιοριστικές/περιοριστικές (η πληροφορία αναγκαία για τον προσδιορισμό-κατανόηση της λέξης στην οποία αναφέρεται), π.χ. «Στην κατηγορία αυτή ανήκουν αριθμοί οι οποίοι είναι ζυγοί»
6. Στην επεξήγηση ή παράθεση, πριν και μετά τη λέξη (Ο φίλος μου, ο Μάκης, αγόρασε καινούργιο κινητό.)
7. Στους αριθμούς για τη διάκριση των δεκαδικών ψηφίων (Το αγόρασα 150, 70 Ευρώ)
8. Στο αναφορικό «ό,τι»
9. Στη κλητική προσφώνηση (Άννα, έλα γρήγορα) και όταν αυτή είναι μέσα στην πρόταση (παρένθετη προσφώνηση) το κόμμα μπαίνει πριν και μετά τη λέξη (Γιατί, μπαμπά, τρέχεις;)
10. Στα προτασιακά-κειμενικά επιρρήματα, αν βρίσκονται μέσα στην πρόταση, πριν και μετά από αυτά (Ο φίλος μου, λοιπόν, αποφάσισε να φύγει), ή αν βρίσκονται στην αρχή (το ίδιο ισχύει και για προτασιακά μόρια), π.χ. «Ναι, θα έρθω / Βέβαια, θα έρθω».
Ο γενικός κανόνας που ορίζει ένα επίρρημα ή οτιδήποτε άλλο έχει επιρρηματική χρήση (π.χ. όχι, μπα κ.λπ.) ως προτασιακό-κειμενικό επίρρημα είναι να προσδιορίζει το σύνολο της πρότασης (είναι δηλαδή προσδιορισμός της πρότασης) ή ένα ευρύτερο τμήμα κειμένου και να υπηρετεί τη συνοχή του κειμένου, λειτουργώντας ως κειμενικός δείκτης, παραπέμποντας δηλαδή τον δέκτη σε πληροφορίες που προηγούνται ή έπονται.
Δεν θεωρείται προτασιακό ένα επίρρημα το οποίο προσδιορίζει το ρήμα της πρότασης ή ένα όρισμα αυτής.
Υπό την έννοια αυτή, όταν το "επίσης, ακόμη, όμως, ωστόσο" και πολλά άλλα προσδιορίζουν ολόκληρη την πρόταση ή ένα ευρύτερο τμήμα κειμένου, παίρνουν κόμμα είτε βρίσκονται στην αρχή της πρότασης είτε μέσα σ΄ αυτήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου