ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

Η Ιστορία Κατεύθυνσης και οι … κεκτημένες από το παρελθόν γνώσεις


Ένα από τα πολλά παράξενα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι και οι απαιτήσεις όλων μας – μηδενός εξαιρουμένου – ο υποψήφιος να ανταποκριθεί με επιτυχία σε καταστάσεις, που στο παρελθόν κανένας δεν τον προετοίμασε κατάλληλα. Τι εννοώ με αυτό; Ότι πολύ απλά ο μαθητής, αν και αφιέρωσε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ζωής του στα μαθητικά θρανία, ακούγοντας πολλά ονόματα, ημερομηνίες, τοπωνύμια, συνθήκες… λίγα απ’ αυτά στάθηκαν ικανά να του λύσουν τις πολλές κι εύλογες απορίες που του δημιουργήθηκαν ερχόμενος σ’ επαφή με το μάθημα της Ιστορίας Κατεύθυνσης.
Οι απαιτήσεις πολλές. Οι ικανότητες δυστυχώς λίγες. Και όταν λέω ικανότητες δεν εννοώ βέβαια τις ικανότητες των παιδιών, γιατί όλοι γνωρίζουμε καλά ότι αυτές είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένες, ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή της πληροφόρησης και του διαδικτύου.  Εννοώ τις ικανότητες δεκτικότητας και κατανόησης απλών όρων, εννοιών, γεγονότων… Γι’ αυτό όλοι μας ευθυνόμαστε.
Η Ιστορία αποτελεί το ζωντανό παρόν κι όχι ένα νεκρό παρελθόν. Μέσα από αυτήν μαθαίνουμε, συγκρίνουμε, παραδειγματιζόμαστε, αποφεύγουμε λάθη του παρελθόντος, ευαισθητοποιούμαστε ως άτομα κι ως λαός. Αρκεί βέβαια να διδαχθεί σωστά στο νέο, ώστε ο τελευταίος να οικοδομήσει μαζί της μια βιωματική σχέση και να μην αποτελέσει απλό δέκτη αναφομοίωτων εννοιών, ανούσιων ημερομηνιών, δύσκολων στη συγκράτηση ονομάτων. Κάτι τέτοιο όσο καλό κι εύκολο κι αν ακούγεται είναι αρκετά δύσκολο. Απαιτεί συνεργασία εκπαιδευτικού και μαθητή, αλλά πάνω απ’ όλα απαιτεί προσπάθεια και των δύο. Η Ιστορία δεν πρέπει να αποτελέσει ένα ακόμη «νεκρό» μάθημα, ο βαθμός του οποίου θα είναι το εισιτήριο για την είσοδο του παιδιού στο Πανεπιστήμιο. Η Ιστορία πρέπει να αποτελέσει το εισιτήριο για τη ζωή. Όσο ρομαντικό κι αν ακούγεται αυτό κάποια στιγμή πρέπει να υλοποιηθεί και να πάψει να αποτελεί απλώς στόχο.
Σ’ αυτήν την πραγματικά δύσκολη προσπάθεια, λοιπόν, οφείλουμε ως εκπαιδευτικοί να σταθούμε αρωγοί και να καθοδηγήσουμε σωστά τον υποψήφιο, ώστε μέσα από αυτό το μάθημα να λάβει ό,τι το καλύτερο τόσο για τις μελλοντικές του επαγγελματικές του υποχρεώσεις, όσο και για την ίδια του τη ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου