ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και οι ιδιαιτερότητές του


Η δυσκολία του μαθήματος έγκειται όχι μόνο στη διδασκαλία, αλλά και στην αξιολόγησή του. Ένας λόγος, άλλωστε, που υπαγόρευσε την αλλαγή του τρόπου εξέτασης που ίσχυε στο μάθημα ως το 1999 ήταν τα μεγάλα ποσοστά απόκλισης στη διόρθωση των γραπτών δοκιμίων των μαθητών (ως τότε εξετάζονταν μόνο στην Έκθεση). Ωστόσο, η αλλαγή του τρόπου αξιολόγησης του μαθήματος με την προσθήκη της περίληψης και των ασκήσεων επί του κειμένου δε φαίνεται να έδωσε ώθηση στην προσπάθεια για περιορισμό των μεγάλων ποσοστών αναβαθμολόγησης. Αντίθετα, το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται και μάλιστα στα ποσοστά του παρελθόντος. Αποτελεί, λοιπόν, μια ισχυρή επιβεβαίωση της άποψης που έχει εδραιωθεί στην ελληνική κοινωνία αναφορικά με την υποκειμενικότητα που διέπει το μάθημα και την τύχη που απαιτείται από τους μαθητές.
Τα πράγματα, ωστόσο, δεν είναι και η αναγωγή της επιτυχίας στον παράγοντα της τύχης μόνο αυθαίρετη σκέψη και μυθιστοριοποίηση της επιστήμης προδίδει. Τόσο στη διδασκαλία όσο και στη διόρθωση, η έκθεση έχει συγκεκριμένα  κριτήρια, αρκεί αυτά να είναι με σαφήνεια τεκμηριωμένα, για να είναι και πειστικά. Αυτή την επιστημονική τεκμηρίωση έχουμε ως φιλοδοξία να προβάλλουμε, διότι η έκθεση δεν είναι η «ώρα του παιδιού». Η Νεοελληνική Γλώσσα είναι πρωτεύουσας σημασίας μάθημα και δεν της αξίζει αυτή η τύχη.

Τι έχει αλλάξει στη διδασκαλία κι εξέταση του μαθήματος τα τελευταία χρόνια ;
Μετά το 1999 που έγινε η Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση η οποία άλλαξε τον τρόπο αξιολόγησης και εισαγωγής των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σημειώθηκαν αλλαγές και στο μάθημα της Έκθεσης (Νεοελληνικής Γλώσσας). Οι αλλαγές αυτές έχουν αναμφίβολα ευνοήσει τους μαθητές στο μάθημα αυτό, καθώς στο παρελθόν έπρεπε να αναλύσουν ένα θέμα έκθεσης σε ελεύθερη έκταση (από δύο έως και δεκαοκτώ σελίδες), ενώ τώρα πλέον καλούνται να αναπτύξουν ένα θέμα σε 500 – 600 λέξεις και παράλληλα να γράψουν περίληψη ενός κειμένου και να ασχοληθούν με άλλου τύπου ασκήσεις, σαφώς πιο άμεσα προσδιορίσιμες στην αξιολόγηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου