ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ ΑΝΤΛΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ


ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ-ΑΙΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

Α. ΑΤΟΜΟ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ)

• Αιχμαλωσία σε πάθη.
• Έλλειψη καλλιέργειας → αδυναμία κριτικής ματιάς.
• Χαμηλό πνευματικό επίπεδο.
• Επίδειξη, εγωισμός, φιλοδοξία.
• Ψυχολογικά προβλήματα (ανασφάλεια, σύμπλεγμα κατωτερότητας).
• Αδιαφορία, δογματισμός, φανατισμός, προκαταλήψεις, άγνοια.
• Οκνηρία, επιπολαιότητα.

Β. ΚΟΙΝΩΝΙΑ

1. ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΕΠΟΧΗΣ

• Επιστημονική ανάπτυξη με κάθε τίμημα → κυριαρχεί η ψυχρή λογική, αποδυναμώνεται το συναίσθημα.
• Η ύλη ανάγεται σε υπέρτατη αξία, καταναλωτικό πνεύμα, κερδοσκοπία, υλιστική νοοτροπία.
• Εξειδίκευση → απώλεια δημιουργικότητας, πνευματική μονομέρεια.
• Κρίση αξιών, συμφέρον, ατομικισμός, χρησιμοθηρικό πνεύμα.
• Απομάκρυνση από τη φύση.
• Μιμητισμός.
• Κοινωνικές ανισότητες, ανεργία, φτώχεια → κοινωνικός αναβρασμός.
• Μετανάστευση, ξενοφοβία, παγκοσμιοποίηση.

2. ΣΦΑΛΜΑΤΑ - ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ

α. Οικογένεια

• υπερπροστασία → καταπίεση ή έλλειψη θαλπωρής, ζεστασιάς.
• χάσμα γενεών
• προσπάθεια επιβολής από τους γονείς → αυταρχισμός
• αρνητικά παραδείγματα οι γονείς για τα παιδιά τους → κακοποίηση, βία, υποκρισία.
• νέος ρόλος της γυναίκας → εντάσεις στην οικογένεια → τις βιώνουν κυρίως τα παιδιά.

β. Σχολείο

• δε διαμορφώνει ολοκληρωμένες προσωπικότητες.
• παπαγαλισμός, μίμηση, βαθμοθηρία = πνευματική ανεπάρκεια, ημιμάθεια, ανταγωνισμός.
• ενίσχυση κολακείας και υποκρισίας = ηθική χαλάρωση.
• υποτυπώδης πολιτική αγωγή.
• έλλειψη υποδομής, ελέγχου στους καθηγητές, ανεπάρκεια εκπαιδευτικής πολιτικής.

γ. Μ.Μ.Ε.

• παραβίαση δεοντολογίας.
• εμπορευματοποίηση = υποβάθμιση ποιότητας εκπομπών, πνευματική καθίζηση.
• δραματοποίηση ειδήσεων, προβολή σκηνών βίας, οι ειδήσεις θέαμα προς πώληση.
• παραπληροφόρηση, προπαγάνδα = χειραγώγηση και αποπροσανατολισμός, συγκάλυψη αλήθειας.
• αρνητικός ρόλος διαφήμισης, υποβάθμιση κουλτούρας.
• μετατροπή του ατόμου σε παθητικό δέκτη μηνυμάτων.

δ. Πολιτεία – Κράτος

• πολιτική ανεπάρκεια, αναξιοπιστία στην πολιτική.
• πολιτεία απρόσωπη προς το λαό.
• ατιμωρησία, επιλεκτική εφαρμογή νόμων.
• κομματισμός, δημαγωγία, αναξιοκρατία.
• πολιτικός φανατισμός.
• χαμηλής στάθμης ήθος από πολιτικούς.
• διαφθορά.

ε. Πνευματική ηγεσία

• υπεροπτική αντίληψη, απομάκρυνση από λαϊκά αιτήματα.
• αλλοτρίωση λόγω θέσεων και συμφερόντων.
• ιδεολογικά χειραγωγημένοι, υπηρετούν σκοπιμότητες.
• δεν προβάλλεται η δράση και το έργο τους από τα ΜΜΕ.

στ. Νέοι – Παιδιά – Έφηβοι

• αντίληψη παντογνωσίας.
• ροπή στον μιμητισμό, παρορμητικότητα, απερισκεψία.
• αμφισβήτηση, αντίδραση, ακραία συμπεριφορά.
• άπειροι και ανώριμοι, συναισθηματικοί και όχι ρεαλιστές.


 ΜΕΤΡΑ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ

Α. ΑΤΟΜΟ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ)

• παιδεία
• κριτική ματιά
• αμφιβολία
• σφαιρική ενημέρωση
• αυτογνωσία
• πίστη σε ιδανικά
• εθελοντισμός
• συμμετοχή στα κοινά
• διάλογος
• πολύπλευρα ενδιαφέροντα
• ψυχικές αρετές
• φιλοπατρία
• συμβολή νέων

Β. ΚΟΙΝΩΝΙΑ

α. Οικογένεια

• πολύπλευρος ρόλος
• διάλογος
• υγιή παραδείγματα και πρότυπα
• πνευματικό και ηθικό υπόβαθρο γονέων

β. Σχολείο

• δημιουργικό σχολείο
• να καθίσταται παιδαγωγός και να μην προσφέρει στείρες γνώσεις
• προώθηση διαλόγου
• ανθρωπιστική παιδεία

γ. Μ.Μ.Ε.

• αλήθεια
• ελεύθερη έκφραση
• προβολή του καλού
• αναβάθμιση εκπομπών
• διαφημιστική δεοντολογία

δ. Πολιτεία – Κράτος

• βιώσιμη ανάπτυξη
• μακροπρόθεσμα μέτρα
• προγραμματισμός
• αλληλεγγύη
• ενίσχυση δημοκρατίας
• υπουργείο πολιτισμού
• αντιμετώπιση υπογεννητικότητας

ε. Πνευματική ηγεσία

• διαφώτιση
• αφύπνιση
• θεματοφύλακες αξιών και θεσμών
• αντίσταση στην εμπορευματοποίηση
• ενεργός ρόλος στην κοινωνική, πολιτική, ηθική, εκπαιδευτική πραγματικότητα της χώρας

στ. Τέχνη

• λυτρωτικός χαρακτήρας
• ενώνει τα άτομα και τους λαούς
• εξευγενίζει τον άνθρωπο
• ηρεμεί και ψυχαγωγεί τα άτομα

ζ. Αθλητισμός

• αγωγός πνευματικής και ηθικής καλλιέργειας
• φορέας κοινωνικοποίησης
• σωματική ευεξία
• ενοποιητικός παράγοντας


ΤΟΜΕΙΣ ΑΝΤΛΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ

1. ΥΛΙΚΟΣ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

• μορφωτικά, γνωστικά ενδιαφέροντα
• διεύρυνση πνευματικών οριζόντων
• επαύξηση γενικών γνώσεων
• λογική, κρίση, γόνιμη αμφιβολία
• σφαιρική ενημέρωση
• σεβασμός στην ιδιαιτερότητά μας

2. ΗΘΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

• ενδοσκόπηση
• δικαιοσύνη
• τιμιότητα
• καλλιέργεια ηθικών αρετών
• πίστη σε ιδανικά και σε πρότυπα
• ώριμος ανθρωπισμός

3. ΨΥΧΙΚΟΣ – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

• ενίσχυση ψυχικών αρετών
• ψυχική υγεία
• μακριά από αναλγησία, βαναυσότητα
• σωματική υγεία
• ψυχική ισορροπία

4. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

• πρόταξη του κοινού καλού
• συνεργασία, αλληλεγγύη, ισότητα
• ισονομία, δικαιοσύνη
• υγιής κοινωνικοποίηση ατόμου
• ψυχική επαφή και επικοινωνία
• άρνηση στην περιθωριοποίηση

5. ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

• αξιοκρατία
• βελτίωση πολιτικών θεσμών
• δημοκρατία
• αντιμετώπιση γραφειοκρατίας
• ήθος ηγεσίας
• αποφυγή κινδυνολογίας
• όχι προσωποπαγή κόμματα

6. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ – ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

• σωστή επιλογή επαγγέλματος
• επαγγελματική συνείδηση
• βελτίωση συνθηκών εργασίας
• σύζευξη επιστήμης και τεχνολογίας
• όχι στην κακή χρήση της επιστήμης
• ανάπτυξη οικονομικών κλάδων
• αξιοποίηση φυσικών πόρων και πρώτων υλών

7. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

• πολιτιστική δημιουργία
• αισθητική αντίληψη
• όχι στην ανούσια διασκέδαση
• αντίσταση στην εμπορευματοποίηση της τέχνης
• στροφή προς τα γράμματα
• οι φορείς του πνευματικού κόσμου (καλλιτέχνες, επιστήμονες) να είναι υγιή παραδείγματα
• γλωσσική καλλιέργεια
• επαφή με τα ήθη και τα έθιμα
• πίστη στο αθλητικό ιδεώδες

8. ΕΘΝΙΚΟΣ – ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

• διαφύλαξη πολιτιστικής ταυτότητας
• πατριωτισμός
• ενίσχυση εθνικής συνείδησης
• ενδυνάμωση εθνικού φρονήματος
• αποφυγή προγονολατρίας
• διαιώνιση γνήσιου ελληνικού πνεύματος
• επικοινωνία λαών
• προάσπιση ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου