ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ




Ερωτήσεις Ιστορίας Γ-Γυμνασίου


Εξεταστέα ύλη: σελ. 11-18, 19-24, 80-82, 100-105, 111-116, 121-122, 153-161, 183-203, 249-255, 263-265, 273-291, 301-302, 306-308, 314-315.

  1. Τι ονομάζουμε Ανακαλύψεις, ποια ήταν τα αίτια των ανακαλύψεων και οι παράγοντες που τις ευνόησαν; (σελ 11-12).
  2. Ποιες ήταν οι συνέπειες των Ανακαλύψεων στον οικονομικό, πολιτιστικό και επιστημονικό τομέα; (σελ 18).
  3. Τι εννοούμε με τον όρο Αναγέννηση; (σελ 19-20).
  4. Ποιοι είναι οι πρόδρομοι της Αναγέννησης και ποιο το έργο τους; (σελ 20-21).
  5. Τι ονομάζουμε Ανθρωπισμό, πως ονομάζεται ο νέος τύπος ανθρώπου και ποια τα χαρακτηριστικά του; (σελ 22).
  6. Τι εννοούμε με τον όρο «Διαφωτισμός»; (σελ 80).
  7. Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι εκπρόσωποι του Διαφωτισμού και ποιο το έργο του καθενός; (σελ 80-81).
  8. Τι συνέβαλε στη διάδοση των ιδεών του Διαφωτισμού; (σελ 82).
  9. Ποιους φόρους πλήρωναν οι μη μουσουλμάνοι υπήκοοι και πως γινόταν η είσπραξη των φόρων; (σελ 102).
  10. Πως επιδιώχθηκε η θρησκευτική αφομοίωση των χριστιανών από τους κατακτητές και τι ήταν ο κρυπτοχριστιανισμός; (σελ 103-104).
  11. Τι ήταν το παιδομάζωμα, ποιες ανάγκες του τουρκικού κράτος εξυπηρετούσε και ποια συνέπεια είχε για τους υπόδουλους; (σελ 104-105).
  12. Ποια μέτρα εκτός από το παιδομάζωμα συνετέλεσαν στη φθορά του ελληνισμού; (σελ 105).
  13. Ποια προνόμια παραχώρησε ο σουλτάνος στον Πατριάρχη; (σελ 111).
  14. Ποιοι λόγοι επέβαλλαν την παραχώρηση προνομίων; (σελ 112).
  15. Πότε, που και με ποια κριτήρια γινόταν η εκλογή των προκρίτων; (σελ 113).
  16. Ποιες ήταν οι αρμοδιότητες των προκρίτων; (σελ 113-114).
  17. Ποιους ονομάζουμε Φαναριώτες και ποια υπήρξε η προσφορά τους στο υπόδουλο γένος; (σελ 114-116).
  18. Τι γνωρίζετε για τους αμαρτωλούς; (σελ 121).
  19. Τι γνωρίζετε για τους κλέφτες και τι τους διαφοροποιούσε από του κοινούς  ληστές; (σελ122).
  20. Πότε, από ποιους και με ποιο σκοπό ιδρύθηκε η Φιλική Εταιρεία; (σελ 153-154).
  21. Γιατί η ιδρυτές της Φιλικής Εταιρείας παρουσιάζονταν ως εκτελεστικά όργανα μιας «Ανώτατης Αρχής» (σελ 155).
  22. Ποιος ανέλαβε την αρχηγία, τι προέβλεπε «Σχέδιον Γενικόν» και για τι κρίθηκε σκόπιμο να προηγηθεί η εξέγερση στις Παραδουνάβιες ηγεμονίες; (σελ 156).
  23. Για ποιους λόγους η επανάσταση στην Ελλάδα άρχισε από την Πελοπόννησο; (σελ 160).
  24. Τι προέβλεπε το πρώτο ελληνικό Σύνταγμα, το Σύνταγμα της Επιδαύρου (1822) και γιατί χαρακτηρίστηκε «Προσωρινόν» (σελ184-185).
  25. Ποια ήταν τα αίτια του εμφυλίου πολέμου (1823-1825) και ποιες οι συνέπειες του; (σελ. 186-187)
  26. Ποιες ήταν οι αποφάσεις της Γ Εθνικής Συνέλευσης (Β περίοδος- Μάρτιος 1827) στην Τροιζήνα; (σελ 188-189).
  27. Γιατί το «Πολιτικόν Σύνταγμα της Ελάδος» (1/5/1827) θεωρείται το πιο δημοκρατικό σύνταγμα της εποχής του; (σελ 189-190).
  28.  Ποιες ενέργειες του Γεωργίου Κάννιγκ δείχνουν την αλλαγή της αγγλικής πολιτικής στο ελληνικό ζήτημα; (σελ 191).
  29. Ποιες ρυθμίσεις προέβλεπε το Πρωτόκολλο της Πετρούπολης (Απρίλιος 1826); (σελ 192).
  30. Ποιο ήταν το περιεχόμενο της Ιουλιανής Σύμβασης (Λονδίνου 6/6/1827), πως αντέδρασε η Τουρκία και ποιες συνέπειες είχε η αντίδρασή της (ναυμαχία Ναβαρίνου); (σελ 193-194).
  31. Με ποιους τρόπους οι Φιλέλληνες βοήθησαν τον αγώνα των Ελλήνων για την ανεξαρτησία; (σελ 194-195).
  32. Ποια μέτρα πήρε ο Ιωάννης Καποδίστριας για την ανόρθωση της οικονομίας και ποια ήταν η αγροτική πολιτική του; (σελ 197).
  33. Ποια ήταν τα μέτρα του Καποδίστρια για την Εκπαίδευση και ποια η άποψή του για την ίδρυση Πανεπιστημίου; (σελ 199).
  34. Τι προέβλεπε το πρωτόκολλο του Λονδίνου (Φεβρουάριος 1830); (σελ 201).
  35. Ποιο ήταν το περιεχόμενο της συνθήκης της Κων/πολης (Ιούλιος 1832) μετά την εκλογή του Όθωνα; (σελ 249);
  36. Τι γνωρίζετε για την Αντιβασιλεία και γιατί η πολιτική της προκάλεσε αντιδράσεις; (σελ 250)
  37. Ποια ήταν τα μέτρα της Αντιβασιλείας στη διοίκηση, την Εκπαίδευση, το στρατό, την Εκκλησία, τη Δικαιοσύνη και την οικονομία; (σελ 251-252).
  38. Ποια ήταν τα αίτια της Επανάστασης της 3ης Σεπτεμβρίου 1843; (σελ253)
  39. Τι γνωρίζετε για τα γεγονότα της 3ης Σεπτεμβρίου 1843, ποιες ήταν οι σημαντικότερες διατάξεις του Συντάγματος του 1844 και τι προέβλεπε ο εκλογικός νόμος; (σελ 254-255)
  40. Με ποιες ενέργειες ο Χαρίλαος Τρικούπης συνέβαλε στη στερέωση του κοινοβουλευτικού θεσμού;  (σελ 263-264).
  41. Ποιο ήταν το έργο το Χ. Τρικούπη στα εσωτερικά θέματα; (σελ 264).
  42. Ποια ήταν τα σχέδια των βούλγαρων εθνικιστών για τη Μακεδονία και με ποιες ενέργειες προσπάθησαν να τα υλοποιήσουν; (σελ 273).
  43. Πως αντιμετώπισε το επίσημο ελληνικό κράτος τον κίνδυνο εκβουλγαρισμού της Μακεδονίας; (σελ 274-275).
  44. Τι γνωρίζετε για το κίνημα στο Γουδί (1909); (σελ 276-277).
  45. Ποια ήταν τα αίτια των βαλκανικών πολέμων (1912-1913); (σελ 279).
  46. Ποιες ήταν οι ρυθμίσεις της συνθήκης του Λονδίνου (Μάιος 1913) με την οποία τερματίστηκε ο Ά Βαλκανικός πόλεμος; (σελ 284).
  47. Ποιες ήταν οι ρυθμίσεις της συνθήκης του Βουκουρεστίου (Ιούλιος 1913) με την οποία τερματίστηκε ο Β’ Βαλκανικός πόλεμος; (σελ 289-291).
  48. Ποια ήταν τα αίτια του Ά παγκοσμίου πολέμου; (σελ 301).
  49. Ποια ήταν η αφορμή του Ά παγκοσμίου πολέμου και ποιοι οι αντίπαλοι συνασπισμοί; (σελ 302).
  50. Ποια ήταν η άποψη του Βενιζέλου και ποια του βασιλιά Κωνσταντίνου για την είσοδο της Ελλάδας στον Ά παγκόσμιο πόλεμο; (σελ 306).
  51. Ποιοι ήταν οι όροι της συνθήκης του Νειγύ (Νοέμβριος 1919) και της συνθήκης των Σεβρών (Αύγουστος 1920); (σελ 314-315).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου