ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΠΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ...


συλλογισμοί τρόπος ανάπτυξης και τρόπος απάντησης

πρώτο παράδειγμα

Όσοι δεν εργάζονται είναι τεμπέληδες.

Ο γείτονάς μας δεν εργάζεται.

Άρα: ο γείτονάς μας είναι τεμπέλης.

Με ποιο τρόπο αναπτύσσεται ο παραπάνω συλλογισμός;

Απαντώ, εξηγώ, τεκμηριώνω.

Ο συλλογισμός είναι παραγωγικός/ επαγωγικός/ αναλογικός

γιατί ξεκινά από κάτι γενικό/ ειδικό

και καταλήγει σε γενικό/ ειδικό συμπέρασμα.

Πιο συγκεκριμένα ξεκινά από τη γενική/ ειδική κρίση ότι ..............................

και καταλήγει στο γενικό/ ειδικό συμπέρασμα ότι ...............................

ή εναλλακτικά, με άλλο τρόπο

Απαντώ, εξηγώ, τεκμηριώνω.

Ο συλλογισμός ξεκινά από τη γενική/ ειδική κρίση ότι ..............................

και καταλήγει στο γενικό/ ειδικό συμπέρασμα ότι ...............................

Άρα, αφού ξεκινά από κάτι γενικό/ ειδικό

και καταλήγει σε γενικό/ ειδικό συμπέρασμα.

είναι παραγωγικός/ επαγωγικός/ αναλογικός

Τώρα δοκιμάστε να απαντήσετε με ποιο τρόπο αναπτύσσεται ο συλλογισμός στα δύο παρακάτω παραδείγματα:

μην ξεχνάτε: Απαντώ, εξηγώ, τεκμηριώνω.

Τα φάρμακα που έχουν επικίνδυνες παρενέργειες πρέπει να αποσύρονται από την κυκλοφορία.

Το χ φάρμακο αποδείχθηκε ότι έχει επικίνδυνες παρενέργειες.

Άρα: το χ φάρμακο πρέπει να αποσυρθεί από τη κυκλοφορία

πανελλήνιες 2004

Β3. Ποια είναι η συλλογιστική πορεία (παραγωγική –επαγωγική) του παρακάτω συλλογισμού; Να δικαιολογήσετε την απάντησή σας.

- όπου απουσιάζει ο ανταγωνισμός, ο άνθρωπος δεν πλουτίζει τα εφόδιά του.

- σε παλαιές εποχές απουσίαζε ο ανταγωνισμός.

Άρα, ο άνθρωπος σε παλιές εποχές δεν πλούτιζε τα εφόδιά του.

Να αξιολογήσετε τον παραπάνω συλλογισμό ως προς την αλήθεια, την εγκυρότητα και την ορθότητά του.

(Να θεωρήσετε ότι οι προκείμενες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα).

παρατηρήσεις σχετικά με τον τρόπο ανάπτυξης επιχειρήματος

πρώτο παράδειγμα

Ο Γιάννης είναι αναξιόπιστος.

Κλέβει στη μονόπολη.

ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ

Ατεκμηρίωτη α. Ο συλλογισμός είναι παραγωγικός. Από μια γενική κρίση βγάζουμε το συγκεκριμένο συμπέρασμα.

Ατεκμηρίωτη β. Ο συλλογισμός είναι επαγωγικός. Από ένα συγκεκριμένο γεγονός οδηγούμαστε σε ένα γενικότερο συμπέρασμα.

Τεκμηριωμένη α. Ο συλλογισμός είναι παραγωγικός. Από μια γενική κρίση, που ήδη έχουμε, για το χαρακτήρα του Γιάννη, βγάζουμε το συγκεκριμένο συμπέρασμα ότι κλέβει στη μονόπολη. Δηλαδή ο χαρακτήρας του τον οδηγεί στην απάτη.

Τεκμηριωμένη β. Ο συλλογισμός είναι επαγωγικός. Από ένα συγκεκριμένο γεγονός, ότι κλέβει στη μονόπολη, οδηγούμαστε σε ένα γενικότερο συμπέρασμα για το χαρακτήρα του Γιάννη. Δηλαδή η απάτη είναι ένα ειδικό στοιχείο που μας οδηγεί στο συμπέρασμα για το χαρακτήρα του. Το συμπέρασμα προτάσσεται εκφραστικά.

Παρατήρηση: δεν υπάρχει διαρθρωτική σύνδεση (γι’ αυτό, γιατί, επειδή, συνεπώς, άρα, κλπ. που να δείχνει σαφώς τη συλλογιστική πορεία)

δεύτερο παράδειγμα

Ο κόσμος έχει πάντα δίκιο.

Ότι κάνει είναι δικαιολογημένο.

Όταν το αποτέλεσμα είναι άσχημο αντιδρά.

Ατεκμηρίωτη α. Ο συλλογισμός είναι παραγωγικός. Από μια γενική κρίση βγάζουμε το συγκεκριμένο συμπέρασμα.

Ατεκμηρίωτη β. Ο συλλογισμός είναι επαγωγικός. Από ένα συγκεκριμένο γεγονός οδηγούμαστε σε ένα γενικότερο συμπέρασμα.

Τεκμηριωμένη α. Ο συλλογισμός είναι παραγωγικός. Από μια γενική κρίση που χαρακτηρίζει τον κόσμο βγάζουμε το συγκεκριμένο συμπέρασμα για τις αντιδράσεις του όταν έχουμε άσχημα αποτελέσματα στους αγώνες.

Τεκμηριωμένη β. Ο συλλογισμός είναι επαγωγικός. Από ένα συγκεκριμένο γεγονός, τις αντιδράσεις του κόσμου όταν έχουμε άσχημα αποτελέσματα στους αγώνες και τη δικαιολόγηση καθεμιάς αντίδρασής του οδηγούμαστε σε ένα γενικότερο συμπέρασμα, ότι ο κόσμος έχει πάντα δίκιο. Το συμπέρασμα προτάσσεται εκφραστικά αλλά αυτό δεν καθορίζει την πορεία ανάπτυξης του συλλογισμού.

Παρατήρηση: δεν υπάρχει διαρθρωτική σύνδεση (γι’ αυτό, γιατί, επειδή, συνεπώς, άρα, κλπ. που να δείχνει σαφώς τη συλλογιστική πορεία).

Μια άλλη απάντηση.

Ο συλλογισμός αναπτύσσεται με επαγωγή. Δηλαδή ο συγγραφέας από μια ειδική κρίση καταλήγει σε μια γενική.

Αυτό στο επιχείρημα φαίνεται στα εξής σημεία: «Ό,τι κάνει είναι...» είναι προκείμενη καθώς επίσης προκείμενη είναι και η πρόταση: «Όταν...» Το συμπέρασμα είναι γενικότερο: «Ο κόσμος έχει πάντα....»

Οι προκείμενες συνδέονται με λογική αναγκαιότητα μεταξύ τους.

 

(B. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου