ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ


ΘΕΜΑ για παραγωγή κειμένου: (σελ. 97 σχολικού βιβλίου): «Εάν το επάγγελμα που θα ασκήσεις ικανοποιεί μόνο τη ματαιοδοξία σου ή υπηρετεί μόνο το στενό υλικό συμφέρον σου, θα είσαι άνθρωπος αποτυχημένος και δυστυχής» (ΠΑΠΑΝΟΥΤΣΟΣ). Να συζητήσετε την άποψη του συγγραφέα και να διατυπώσετε τις δικές σας απόψεις για το θέμα.
ΣΧΟΛΙΑ: ΑΞΟΝΕΣ ανάπτυξης θέματος: επάγγελμα και ματαιοδοξία (= επιδίωξη κούφιας δόξας και θαυμασμού) από τη μια μεριά, ενώ από την άλλη επάγγελμα και υλικό συμφέρον. Η πρώτη επαγγελματική τακτική οδηγεί στην αποτυχία, ενώ η δεύτερη στη δυστυχία. Μπορεί κανείς να κάνει κάποιο γόνιμο συνδυασμό; Να επιλέξει με βασικό κριτήριο τα ενδιαφέροντα του χωρίς να είναι αναγκασμένος να στερηθεί από φιλοδοξίες και επαγγελματικής εξέλιξης και υλική ανταμοιβής;

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΔΕΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ: Αν και το επάγγελμα ορίζεται ως μόνιμη βιοποριστική απασχόληση, έχει ωστόσο, άμεση σχέση με την επιτυχία και την ευτυχία του ανθρώπου, καθώς θέτει τις απαραίτητες προϋποθέσεις γι’ αυτές, αρκεί μόνο να έχει γίνει η σωστή επαγγελματική επιλογή. Καταρχάς, λοιπόν, από τις οικονομικές απολαβές που αποφέρει το επάγγελμα εξαρτάται το βιοτικό επίπεδο του ανθρώπου, οπότε, όσο μεγαλύτερες είναι αυτές, τόσο πληρέστερα ικανοποιούνται οι βιοτικές ανάγκες. Από το επάγγελμα, επίσης, εξαρτάται, σύμφωνα με τα πρότυπα και τις αξίες που προβάλλονται στις σύγχρονες κοινωνίες, η καταξίωση, το κύρος και η επιρροή που διαθέτει κάποιος. Για πολλούς, επομένως, η επιτυχία και η ευτυχία ταυτίζονται με την οικονομική άνεση και την αίγλη που προσφέρει το επάγγελμα.


Δυσκολίες επιλογής επαγγέλματος: αντικειμενική και υποκειμενική δυσκολία (ανάπτυξη ιδέας σε παράγραφο)
     Η σωστή επιλογή επαγγέλματος είναι καθοριστική για τη μετέπειτα ζωή του νέου. Αυτό όμως είναι ιδιαίτερα δύσκολο για πολλούς λόγους. Πρώτον διότι υπάρχουν πολλά επαγγέλματα και στα λεγόμενα παραδοσιακά προστίθενται συνέχεια νέα όσο η εξέλιξη της τεχνολογίας προχωρεί. Μια αντικειμενική δυσκολία λοιπόν είναι η δυνατότητα έγκυρης ενημέρωσης για τις προοπτικές που ανοίγονται από καινούργιες ειδικότητες που συνεχώς ανανεώνονται. Δεύτερο πρόβλημα είναι το γεγονός ότι ο νέος πρέπει ν’ αποφασίσει υπεύθυνα σ’ ένα πρώιμο στάδιο της ζωής του. Ούτε λίγο ούτε πολύ καλείται ν’ αποφασίσει για το μέλλον του όταν ακόμα δεν έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του και επομένως δεν έχει ακόμα βρει το δρόμο του.

Κριτήρια επιλογής επαγγέλματος: τι πρέπει να λάβει υπόψη του ο νέος πριν καταλήξει στην επιλογή του

     Προτού λοιπόν αποφασίσει οριστικά, πρέπει να λάβει υπόψη του και να συνεκτιμήσει όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν το επάγγελμα που σκέφτεται ν’ ασκήσει, ώστε η επιλογή του να είναι επιτυχής. Καταρχήν, πρέπει να συνειδητοποιήσει τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του, να αξιολογήσει τις ικανότητές του και να διακρίνει ποιο από το πλήθος των επαγγελμάτων ανταποκρίνεται σ’ αυτές. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί μόνο έτσι θ’ αγαπήσει τη δουλειά του και θα είναι αποδοτικός και επιτυχημένος στον επαγγελματικό τομέα. Αλλά πριν την τελική επιλογή πρέπει να πάρει σοβαρά υπόψη του και τις προοπτικές εξέλιξης που έχουν τα επαγγέλματα προς τα οποία προσανατολίζεται. Γι’ αυτό χρειάζεται καλή και υπεύθυνη ενημέρωση, ώστε να μη βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να μείνει άνεργος. Οι συνθήκες εργασίας και οι οικονομικές απολαβές είναι δύο ακόμα στοιχεία που πρέπει να συνεκτιμηθούν. Στην εποχή μας από την οικονομική ευχέρεια που διαθέτει ο άνθρωπος εξαρτώνται η ποιότητα της ζωής τους και το κοινωνικό του κύρος. Τέλος, πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη και η κοινωνική επιφάνεια του επαγγέλματος, όχι για να ικανοποιείται η ματαιοδοξία του ανθρώπου, αλλά η θεμιτή ανάγκη για διάκριση.
Άλλοι παράγοντες που επιδρούν στην επιλογή: θετικές και αρνητικές επιδράσεις
     Στην αγωνιώδη αναζήτησή τους οι νέοι δέχονται θετικές και αρνητικές επιδράσεις. Παλιότερα ήταν πολύ σημαντική η επίδραση του φυσικού περιβάλλοντος ή γενικότερα των τοπικών συνθηκών. Για παράδειγμα αυτοί που ζούσαν σε νησιά με ναυτική παράδοση, ήταν πολύ πιθανό να γίνουν ναυτικοί. Το κοινωνικό περιβάλλον όμως ασκεί συχνά μεγαλύτερη θετική ή αρνητική επίδραση. Μπορεί για παράδειγμα να προβάλει κάποια πρότυπα επιτυχημένου επαγγελματία και με αυτό τον τρόπο να ωθεί τους νέους σε μίμηση αυτών των κοινωνικών προτύπων. Η κοινωνία μπορεί να επιδράσει στην επιλογή επαγγέλματος και με τις στερεοτυπικές αντιλήψεις των μελών της για την αξία των επαγγελμάτων. Συνέπεια των αντιλήψεων αυτών είναι η στροφή των νέων σε αναζήτηση επαγγελμάτων που θα τους καταξιώνουν κοινωνικά, ακόμα κι αν αυτά δεν ανταποκρίνονται επαρκώς στις προτιμήσεις τους.

Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου: θετικές και αρνητικές επιδράσεις

     Οι γονείς, άλλοτε διακριτικά και άλλοτε πειστικά προσπαθούν να επιβάλλουν κάποια προτίμηση. Η παρέμβαση του οικογενειακού περιβάλλοντος, όσο κι αν γίνεται με αγαθές προθέσεις, δημιουργεί προβλήματα, όταν δεν λαμβάνονται υπόψη ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα του νέου. Το σχολείο από την άλλη μπορεί να βοηθήσει με την ενημέρωση που θα προσφέρει από εξειδικευμένο προσωπικό.

Ο ρόλος της εκπαίδευσης στη σωστή επιλογή: απόψεις Παπανούτσου από δοκίμιο «Εργασία και Επάγγελμα σελ. 216 Θεματικών Κύκλων

     Το σχολείο και γενικά τα όργανα της πολιτείας που διαπαιδαγωγούν τον άνθρωπο (δικαιοσύνη, διοίκηση, εκκλησία), πρέπει να διαφωτίσουν τους νέους τι θα πει επάγγελμα, ποιο είναι το ηθικό νόημα και ο κοινωνικός προορισμός του. Όταν το μικρό παιδί, που έκθαμβο βλέπει να λάμπουν τα γαλόνια και τα παράσημα στη στολή των αξιωματικών λέγει «θα γίνω στρατηγός», θα πρέπει να του απαντούνε: «Να γίνεις. Όλα τα επαγγέλματα είναι ανοιχτά μπροστά σου, αφού ζούμε σε μια κοινωνία που δεν προκαθορίζει τη θέση του κάθε μέλους ανάλογα με την οικογενειακή του προέλευση
     Δεν έχει όμως σημασία τι θα γίνεις. Σημασία έχει αυτό που θα γίνεις να το αποκτήσεις με την ικανότητα και την αρετή σου. Και να το αγαπάς, να το τιμάς, να σου γεμίζει τη ζωή, να το χαίρεσαι με αυτή την εσωτερική χαρά που δίνει η σωστή σχέση του ανθρώπου με την κοινωνία. Εάν το επάγγελμα που θα κάνεις, ικανοποιεί μόνο τη ματαιοδοξία σου ή υπηρετεί μόνο το στενό υλικό συμφέρον σου, θα είσαι ένας άνθρωπος αποτυχημένος και δυστυχής». Και να του εξηγήσουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι δυστυχείς με πολλά παράσημα και ευτυχείς χωρίς παράσημα, ότι υπάρχουν άνθρωποι αποτυχημένοι μέσα στα πλούτη και επιτυχημένοι χωρίς πλούτη.

ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Η οικιακή εργασία της γυναίκας θεωρείται συνήθως αυτονόητη προσφορά και δεν αναγνωρίζεται από όλους η αξία της (σελ. 97 σχολικού βιβλίου): Πιστεύεις ότι θα άλλαζε η κατάσταση, εάν η γυναίκα αμειβόταν από την πολιτεία ή αν υπήρχε δίκαιη κατανομή της οικιακής εργασίας σ’ όλα τα μέλη της οικογένειας;

ΣΧΟΛΙΑ: όταν η γυναίκα εργάζεται η συνδρομή στο σπιτικό έργο από όλα τα μέλη είναι μονόδρομος. Πρόβλημα υπάρχει όταν δεν εργάζεται. Γιατί σ’ αυτές τις περιπτώσεις δυστυχώς δεν περισσεύει κατανόηση για την εργασία αυτή και για τους άλλους ρόλους που διεκπεραιώνει η γυναίκα μέσα στο σπίτι.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΔΕΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ: Παραδοσιακές αντιλήψεις, οφειλόμενες κατά βάση στην υποβάθμιση της αξίας και του ρόλου της γυναίκας μέσα σε μια επί χιλιετίες ανδροκρατούμενη κοινωνία, σύμφωνα με τις οποίες η θέση της γυναίκας είναι στο σπίτι, την επιφόρτισαν, κατ’ αποκλειστικότητα στο παρελθόν, ενίοτε και στις μέρες μας, με το επίπονο και άχαρο έργο του νοικοκυριού, με τη φροντίδα για την καθαριότητα και την τάξη του σπιτιού, το μαγείρεμα, το πλύσιμο των πιάτων και των ρούχων, για την ανατροφή των παιδιών κ.λπ. Σήμερα είναι προφανές ότι η παραδοσιακή απόδοση των οικιακών ευθυνών στη γυναίκα την αδικεί, αν μάλιστα λάβουμε υπόψη μας ότι, κατά κανόνα πλέον, παράλληλα με τις δουλειές του σπιτιού επωμίζεται και επαγγελματικές υποχρεώσεις. Το χειρότερο μάλιστα είναι ότι η προσφορά της αυτή δεν αναγνωρίζεται, τουλάχιστον έμπρακτα, επειδή θεωρείται από πολλούς αυτονόητη υποχρέωσή της.


ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Δικαιολογείς την ύπαρξη «καθαρά» γυναικείων και αντρικών επαγγελμάτων; (σελ. 89 σχολικού βιβλίου)

ΣΧΟΛΙΑ: η διάκριση των επαγγελμάτων κατά φύλα είναι εφεύρεση της ανδροκρατικής κοινωνίας. Ο καθένας μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο ικανός για ένα επάγγελμα ανάλογα με τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του και ανεξάρτητα από το φύλο του.

ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Η ειδίκευση

«Η αποκλειστική, ολοκληρωτική και στεγνή ειδίκευση μπορεί να προωθεί τον τεχνικό πολιτισμό, αλλά δεν προωθεί τον πνευματικό πολιτισμό «Στρεβλώνει (=στραβώνει, μεταβάλλει τη φύση ή τη μορφή κάποιου προς το χειρότερο) το άτομο. Από σφαιρικό άνθρωπο τον κάνει ειδικευμένο εργαλείο. Η ειδίκευση βέβαια, είναι ανάγκη, αλλά είναι και κίνδυνος. Είναι μια άλλη πρόκληση του βιομηχανικού πολιτισμού κατά της ακεραιότητάς μας»; [ΧΡ. ΜΑΛΕΒΙΤΣΗΣ] ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ τις απόψεις και να γράψεις τις δικές σου σκέψεις για το θέμα (τελευταία άσκηση σελ. 97. Να διαβαστεί προηγουμένως και το κείμενο για την ανάγκη της εξειδίκευσης, συνεχούς κατάρτισης και επαγγελματικού προσανατολισμού των νέων της σελίδας 98 του σχολικού βιβλίου)
ΣΧΟΛΙΑ: Υπάρχουν και ΘΕΤΙΚΑ και ΑΡΝΗΤΙΚΑ στοιχεία: τα θετικά εντοπίζονται κυρίως στους τομείς του τεχνικού πολιτισμού à αυξάνεται η παραγωγή μειώνεται ο χρόνος και το κόστος, αναπτύσσονται νέοι κλάδοι και δημιουργούνται νέα προϊόντα. Το αντίτιμο της αποκλειστικής προώθησης του τεχνικού πολιτισμού «κοστίζει» αρνητικά στον πνευματικόè μονοδιάστατος άνθρωπος

ΘΕΜΑ για συζήτηση: Σχέση ανεργίας με αντικοινωνική συμπεριφορά ΝΕΩΝ (σελ. 102): Νομίζεις ότι η ανεργία είναι ένας από τους παράγοντες που προκαλούν την αντικοινωνική συμπεριφορά; Να τεκμηριώσεις την άποψή σου με παραδείγματα. Μπορείς να προτείνεις μέτρα για τη θεραπεία του προβλήματος; π.χ. η μείωση του ορίου ηλικίας θα εξασφάλιζε στους νέους μεγαλύτερες δυνατότητες να βρουν εργασία;


(ΕΚΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ: Πώς εξηγείς το γεγονός ότι οι προτάσεις που γίνονται σήμερα, από αρμόδιους και μη, κινούνται στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση π.χ. εθελούσια αύξηση ορίου ηλικίας…)


ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΔΕΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ: Η ανεργία είναι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα των κοινωνιών, καθώς οδηγεί σε απόγνωση και εξαθλίωση τους ανθρώπους, κυρίως τους νέους, και προκαλεί αντικοινωνικά φαινόμενα, όπως κοινωνικό αποκλεισμό, βία εγκληματικότητα και διαφθορά. Ο άνθρωπος, βέβαια, από τη φύση του δεν είναι ούτε αντικοινωνικός ούτε, πολύ περισσότερο, εγκληματίας. Μπορεί όμως να γίνει, εάν συντρέξουν οι κατάλληλες περιστάσεις, όπως είναι, για παράδειγμα, η στέρηση και η αδικία, οι οποίες περιστάσεις αυτές ευνοούνται από την ανεργία. Γι’ αυτό δεν είναι τυχαίο ότι τα υψηλά ποσοστά ανεργίας συνοδεύονται από έξαρση της εγκληματικότητας. Έχει, μάλιστα παρατηρηθεί ότι, όσο πιο πολύ οξύ είναι το πρόβλημα της ανεργίας σε μια κοινωνική ομάδα ή κατηγορία, τόσο συχνότερα είναι τα κρούσματα αντικοινωνικής συμπεριφοράς που εκδηλώνονται σ’ αυτήν.



ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ και μερική απασχόληση: Αφού διαβάσετε στη σελίδα 102 του σχολικού βιβλίου τα αποσπάσματα από τον τύπο που αφορούν τη μερική εργασία και την τηλεργασία, να συζητήσετε για τις θετικές και αρνητικές πλευρές αυτών των μορφών εργασίας.

ΚΕΙΜΕΝΟ από τη σελίδα 102

Η τεχνολογική αναδιάρθρωση της παραγωγής οδηγεί αναπόφευκτα στις δύο νέες μορφές ευέλικτης, όπως καθιερώθηκε να λέγεται, απασχόλησης: της μερικής εργασίας και της τηλεργασίας. Η συνεχής επέκτασή τους οδηγεί σε σαρωτικές αλλαγές στις συνθήκες και στις οργανωτικές δομές στους εργασιακούς χώρους αλλά και της ίδιας της εργασίας. Το φαινόμενο δεν είναι νέο. Κάτι παρόμοιο συντελέστηκε στο τέλος του προηγούμενου αιώνα και κατά πώς όλα δείχνουν ο χρυσός αιώνας της πλήρους απασχόλησης τουλάχιστον με τη μορφή που γνωρίζουμε είναι μάλλον παρελθόν […]

ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ

Στην Ευρώπη οι τηλεργαζόμενοι έχουν ήδη υπερβεί τα 10 εκατομμύρια και το 13,6% των επιχειρήσεων έχει στο μισθολόγιο τους υπαλλήλους που εργάζονται από το σπίτι τους. Στην Ελλάδα οι αντίστοιχοι δείκτες είναι εμφανώς μικρότεροι και μόνο σε τρεις χιλιάδες υπολογίζονται όσοι χρησιμοποιούν τις δυνατότητες που παρέχει η τηλεργασία.

ΜΕΡΙΚΩΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ
Η μερική απασχόληση συνδέεται με την ικανοποίηση αναγκών ιδιαίτερων κατηγοριών του εργατικού δυναμικού όπως οι γυναίκες με οικογενειακές υποχρεώσεις, οι φοιτητές οι άνεργοι… όμως, η ευρεία λειτουργία του θεσμού ιδιαίτερα στη χώρα μας, με το χαμηλό επίπεδο αποδοχών, αναπαράγει φαινόμενα οικονομικής ανέχειας και ψυχολογικών επιπτώσεων στους εργαζομένους. Από μια πλευρά προσφέρεται η δυνατότητα, κυρίως στις εργαζόμενες, αλλά και σε ορισμένους άνδρες να συνδέσουν πιο εύκολα τις οικογενειακές ευθύνες με την επαγγελματική σταδιοδρομία και με την απόκτηση κάποιου εισοδήματος.
Από την άλλη, οι θέσεις αυτές αποτελούν κατώτερες θέσεις απασχόλησης με περιορισμένες επαγγελματικές προοπτικές, οι οποίες καλύπτονται από άτομα που δεν έχουν εναλλακτική λύση. (ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου