ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΜΑΓΝΗΣΙΑ"


 

Τα Αρχαία Ελληνικά και … οι δυσκολίες τους

 

Πόσοι από εμάς τους φιλολόγους δεν έχουμε  βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο πολύ αφελές και συνάμα «επικίνδυνο» - για διάφορους λόγους – ερώτημα των παιδιών: «Γιατί μαθαίνουμε Αρχαία Ελληνικά, μια «νεκρή» - όπως «βλακωδώς» πολύ την αποκαλούν, και δεν αναφέρομαι βέβαια στα παιδιά – γλώσσα; Πού θα μας χρησιμεύσει στη ζωή μας…;» Και όταν λέω «να προσπαθήσουμε», δεν εννοώ βέβαια ότι δεν έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε μια ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη απάντηση, αλλά εννοώ ότι το εγχείρημά μας αυτό δύσκολα θα συναντήσει αποδέκτες, καθώς ίσως κάποιοι «φρόντισαν» στο παρελθόν να μπολιάσουν για τα καλά στο αθώο μυαλό των παιδιών μας αυτή την άποψη.

Αποκαλούν «νεκρή» μια γλώσσα που προικοδότησε όλη την ανθρωπότητα με έναν υγιή τρόπο σκέψης, μια ανθρωποκεντρική θεώρηση όλων των πραγμάτων, έννοιες και λέξεις που καθημερινά χρησιμοποιούνται σε κάθε σημείο της υφηλίου και προπαντός ένα προσεγμένο συντακτικό και μια φροντισμένη γραμματική. Αποκαλούν «νεκρή» μια γλώσσα, που λόγω του πλούτου της έχει κάνει να φαντάζουν πολύ φτωχές όλες οι υπόλοιπες γλώσσες.  Αποκαλούν «νεκρή» μια γλώσσα που κάθε της λέξη αποτυπώνει πλήρως αυτό για το οποίο πλάστηκε να δηλώνει. Αποκαλούν «νεκρή» μια γλώσσα, της οποίας χρησιμοποιούμε  τις ίδιες ακριβώς λέξεις που χρησιμοποιούσαν στον καθημερινό τους λόγο πριν πολλούς αιώνες οι προγονοί μας. Τι άλλο, λοιπόν, πρέπει να πούμε σε αυτά τα παιδιά  - και όχι μόνο – για να αποδείξουμε ότι τα Αρχαία Ελληνικά κάθε άλλο παρά νεκρή γλώσσα είναι, παρά μια «ολοζώντανη», παραγωγική και δημιουργική γλώσσα.

Ο λόγος ίσως που τα παιδιά μας αντιμετωπίζουν κάπως «εχθρικά» τη μητρική τους γλώσσα έχει να κάνει με τον τρόπο διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στα σχολεία μας. Είναι αλήθεια ότι κάποιοι πέτυχαν,  ώστε μέσα από ένα αρχαίο κείμενο ο μαθητής να χάνει όλη τη «μαγεία» που μπορεί να προκύψει  απ’ αυτό , όλα τα βαθύτερα διαχρονικά μηνύματα, που απορρέουν και το βασικότερο όλη την ουσία του. Αναλωνόμαστε καθημερινά με τους μαθητές μας σε μια άσκοπη – κατά την ταπεινή μου άποψη – συντακτική και γραμματική προσέγγιση και ανάλυση του κειμένου, χάνοντας ό,τι καλύτερο μπορεί αυτό να μας προσφέρει, που δεν είναι άλλο από τον τρόπο σκέψης ενός ανώτατου και προηγμένου ανθρωποκεντρικού πολιτισμού, του αρχαιοελληνικού.

Όμως, δυστυχώς, όσο καλή διάθεση και να έχουμε, ώστε να ωθήσουμε το παιδί σε αυτού του είδους προσέγγιση του αρχαιοελληνικού κειμένου, οι προσπάθειές μας δε βρίσκουν συνήθως την πρέπουσα ανταπόκριση, καθώς όλοι μας ανεξαιρέτως είμαστε εγκλωβισμένοι σ’ ένα καθαρά εξετασιοκεντρικό και βαθμοθηρικό σύστημα εκπαίδευσης, όπου το σχολείο δεν αποτελεί παρά προθάλαμο του πανεπιστημίου και τίποτα περισσότερο. Κύριος και πρωταρχικός στόχος του δεν είναι παρά η προετοιμασία επιστημόνων και δυστυχώς όχι ανθρώπων. Και σε αυτό δεν ευθύνονται τα παιδιά.

Αυτός είναι ο λόγος που καθιστά το εγχείρημά μας αρκετά δύσκολο, καθώς έχει να αντιμετωπίσει όλα αυτά τα ανυπέρβλητα εμπόδια, που έχουν διαμορφώσει μια πολύ αρνητική – έως κι εχθρική θα λέγαμε – εικόνα των Αρχαίων Ελληνικών στην αθώα συνείδηση των παιδιών μας.

Ιωαννίδης  Άρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου