ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

EPEYNA ΣE MAΘHTEΣ. Διαβάζουν κυρίως... SMS



Απαραίτητο εξάρτημα για το... σχολείο θεωρούν τα παιδιά το κινητό τηλέφωνο και το χρησιμοποιούν ακόμα και στην τάξη σε ποσοστό 65%, σύμφωνα με τους ερευνητές

Παλιότερα οι μαθητές μέσα στην τάξη κρατούσαν ένα βιβλίο στο χέρι. Σήμερα το αντικατέστησαν με το κινητό. Όταν βαριόντουσαν, έγραφαν στιχάκια πάνω στο θρανίο ή έπαιζαν «κρεμάλα». Σήμερα στέλνουν μηνύματα μέσω κινητού και συναγωνίζονται στο δημοφιλές «φιδάκι». Όταν ήθελαν να εκνευρίσουν τους καθηγητές, σκάρωναν έξυπνες φάρσες. Σήμερα κάνουν αναπάντητες κλήσεις στους συμμαθητές τους και φέρνουν τους δασκάλους τους στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Η τεχνολογική... επανάσταση έχει μπει για τα καλά στα σχολεία, καθώς, εκτός από τις αίθουσες οι οποίες είναι εφοδιασμένες με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, η πλειοψηφία των μαθητών (σε ποσοστό 65%) χρησιμοποιεί το κινητό ακόμη και μέσα στην τάξη. H χρήση του κινητού εν ώρα λειτουργίας του σχολείου απαγορεύεται, σύμφωνα με εγκυκλίους του υπουργείου Παιδείας, αλλά όπως προκύπτει από έρευνα που έγινε σ σχολεία της χώρας, αυτό δεν απασχολεί καθόλου τους μαθητές.
Η έρευνα ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2003 και διεξήχθη σε 20 σχολεία (γυμνάσια, λύκεια, TEE) από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας και σε δείγμα 917 μαθητών και 109 εκπαιδευτικών. Έγινε από τον καθηγητή πληροφορικής Φώτη Λαζαρίνη και δημοσιεύεται στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού «Σύγχρονη Εκπαίδευση». Από την καταγραφή των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι σχεδόν το 80% του συνόλου των ερωτηθέντων μαθητών έχουν στην κατοχή τους ένα κινητό, ποσοστό που φτάνει στο 90% όσον αφορά τους μεγαλύτερους μαθητές. Το εντυπωσιακότερο στοιχείο της έρευνας είναι το γεγονός ότι τα παιδιά σε εξαιρετικά υψηλό ποσοστό (65%) παραδέχτηκαν ότι χρησιμοποιούν το κινητό και κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Αντί να παρακολουθούν τη διδασκαλία, στέλνουν μηνύματα σε συμμαθητές τους σε άλλη τάξη, παίζουν παιχνίδια, ή κάνουν αναπάντητες κλήσεις σε φίλους τους. Οι καθηγητές μάλιστα αρκετές φορές αναγκάζονται να σταματήσουν τη ροή του μαθήματος προκειμένου να επιβάλουν την τάξη. Όπως ήταν βέβαια αναμενόμενο, αφού οι μαθητές χρησιμοποιούν το κινητό μέσα στην τάξη, στο διάλειμμα το φαινόμενο παίρνει διαστάσεις... επιδημίας. Όπως επισημαίνει και ο ερευνητής, αντί να παίζουν με τους συμμαθητές τους, είναι σκυμμένοι πάνω από τη συσκευή του κινητού.
Οι μαθητές ρωτήθηκαν πόσο χρονικό διάστημα διαθέτουν κινητό και οι περισσότεροι απάντησαν τουλάχιστον ένα χρόνο, ενώ αρκετοί ήταν αυτοί που το είχαν από τότε που πήγαιναν στο δημοτικό! Το πόσο μεγάλη είναι η εξάρτηση των παιδιών από τα κινητά προκύπτει από το γεγονός ότι όταν ρωτήθηκαν «αν διέθεταν ένα ποσό 300 ευρώ πώς θα το ξόδευαν», το 75.54% απάντησε ότι θα αγόραζε ένα κινητό. Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά θεωρούν πλέον το κινητό είδος ανάγκης.
Οι γονείς φαίνεται ότι ξοδεύουν μεγάλα ποσά για τα κινητά των παιδιών, καθώς αυτά δηλώνουν ότι αγοράζουν από 3 έως 4 κάρτες τον μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι διαθέτουν στην καλύτερη περίπτωση 30 ευρώ για τον σκοπό αυτό. Επίσης πάρα πολλά παιδιά διαθέτουν τα χρήματα από το ημερήσιο χαρτζιλίκι τους για να αγοράζουν κάρτες και όχι κάτι για φαγητό, γεγονός που οι γονείς συνήθως δεν γνωρίζουν.
Όσον αφορά την αποστολή μηνυμάτων, φαίνεται ότι η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου. Το 55% των μαθητών δήλωσε ότι στέλνει από 9 έως και 12 μηνύματα την ημέρα, από τα οποία κάποια είναι σημαντικά ενώ τα υπόλοιπα «ανούσια μηνυματάκια που τα έλαβαν από φίλους και τα προωθούν σε άλλους». Μάλιστα υποστηρίζουν ότι η αποστολή μηνυμάτων αποτελεί καθημερινή τους απασχόληση και διασκέδαση. Οι μαθητές ρωτήθηκαν αν γνωρίζουν ότι η συγκεκριμένη συσκευή επικοινωνίας ενδεχομένως προκαλεί προβλήματα υγείας και το 70% απάντησε ότι δεν έχει σχετικές πληροφορίες.
Κατόπιν όλων αυτών, ο ερευνητής κ. Λαζαρίνης επισημαίνει ότι η χρήση του κινητού στο σχολείο συντελεί στην παρεμπόδιση του μαθήματος και στη μείωση της προσοχής κατά τη διάρκεια του μαθήματος και συνεπώς της απορρόφησης της γνώσης από το σχολείο. Η χρήση του κινητού στον σχολικό χώρο δεν είναι αναγκαία, αφού τα σχολεία διαθέτουν τηλέφωνα για περίπτωση ανάγκης επικοινωνίας των γονιών με τα παιδιά τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου