ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ



ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Να παρουσιάσετε τις ομοιότητες και τις διαφορές που παρατηρείτε ανάμεσα στους στόχους που έθεταν και στις κοινωνικές τάξεις που απευθύνονταν οι Φιλελεύθεροι και τα Αντιβενιζελικά κόμματα.
Απαντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 89-90: «Στόχευε … Πολιτειακό ζήτημα δεν έθεσε».
                                         σελ. 90-92: «Η κυβέρνηση Βενιζέλου … κάθε άλλο κόμμα».
                                        σελ. 92-93: «2. Τα αντιβενιζελικά κόμματα».

2. Να αναφερθείτε στη δημιουργία, τους στόχους και την εξέλιξη των αριστερών κομμάτων στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα.
Απαντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 93: «3. Τα αριστερά κόμματα».
                                         σελ. 97: «5. Το Σοσιαλιστικό κόμμα».

3. Πώς κρίνετε τον τρόπο με τον οποίο οι ελληνικές κυβερνήσεις αντιμετώπισαν το προσφυγικό ρεύμα την περίοδο 1914-1920;
Απαντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 138: «Η Ελλάδα αντέδρασε … τον Οκτώβριο του 1914».
                                         σελ. 139-140: «Παράλληλα … την επανεγκατάστασή τους».
                                        σελ. 139: «Συνολικά … Αργοσαρωνικού».
                                       σελ. 140-143: «3. Η περίθαλψη (1914 – 1922)».
                                                              «Η παλιννόστηση».

4. Να αναφερθείτε στα προσφυγικά ρεύματα που κατέφθασαν στην Ελλάδα από τη Βουλγαρία τις δύο πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα.
Απαντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 137: «Οι πρώτοι Έλληνες … (Μακεδονικός Αγώνας)».
                                          σελ. 140: « Το Νοέμβριο του 1919 … της συνθήκης».


5. Ποιοι φορείς (κρατικοί και μη) χειρίστηκαν το ζήτημα της αποκατάστασης των προσφύγων αλλά και της ανταλλαγής των πληθυσμών κατά την περίοδο 1914-1930;
Απαντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 139-160.
Συνοπτικά: Μικτή Επιτροπή (1914.
                     Υπηρεσία Ανοικοδομήσεως Ανατ. Μακεδονίας
                    Οργανισμός
                    Ανώτατη Διεύθυνσις Περιθάλψεως
                    Πατριωτικό Ίδρυμα
                    Πατριαρχική Επιτροπή
                    Υπηρεσία Παλιννοστήσεως και Περιθάλψεως
                    Υπουργείο Περιθάλψεως
                    Ταμείο Περιθάλψεως Προσφύγων
                    Μικτή Επιτροπή Ανταλλαγής (1923)
                    Επιτροπή Αποκαταστάσεως Προσφύγων (ΕΑΠ)
                   Υπουργείο Πρόνοιας & Αντιλήψεως
                   Υπουργείο Γεωργίας 
                   Αγροτική Τράπεζα   
                         Γενική Διεύθυνση Ανταλλαγής Πληθυσμών
                         Γραφεία Ανταλλαγής Πληθυσμών
                         Εθνική Τράπεζα
                         Ανώτατο Συμβούλιο
                         Πρωτοβάθμιες & Δευτεροβάθμιες Επιτροπές Εκτίμησης.

6. Να αναφέρετε τις διπλωματικές πράξεις που υπέγραψε η Ελλάδα από το 1918-1930 σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα.
Απάντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 140: «Συνθήκη Νεϊγύ».
                                          σελ. 149-152:»3. Η σύμβαση της Λοζάνης…»
                                        σελ. 161: «Σύμβαση Άγκυρας
                                                         «Συμφωνία Αθηνών»
                                                               «Συμφωνία Άγκυρας»
                                                               «Σύμφωνο φιλίας, ουδετερότητας & διαιτησίας»
                                                               «Πρωτόκολλο για τον περιορισμό των ναυτικών εξοπλισμών»
                                                               «Σύμβαση εμπορίου, εγκατάστασης & ναυτιλίας».

7. Ποια ήταν η στάση της Ελληνικής Κυβέρνησης απέναντι στο Κρητικό ζήτημα από το 1905-1912.
Απάντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 213: «Το βασιλικό περιβάλλον…στήριζαν ανοιχτά»
                                          σελ.216: «6. Η κατάλυση της Αρμοστείας στην Κρήτη»
                                          σελ. 218-219: «Λίγους μήνες…12 Οκτωβρίου 1912»

8. Να παρουσιάσετε τις αντιδράσεις των μεγάλων Δυνάμεων στο Κρητικό Ζήτημα από το 1905-1910.
Απάντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 213: «Οι Μεγάλες Δυνάμεις…προς τους επαναστάτες»
                                          σελ.214-215: «Η κρίση μετατοπίστηκε …γαλήνης στην  Κρήτη»
                                                σελ. 216: «Η παρουσία των ξένων στρατευμάτων…της νήσου»
                                                σελ. 218: «Παρά τις έντονες…στον ιστό της».

9. Να καταγράψετε τις ενέργειες του μητροπολίτη Τραπεζούντας Χρυσάνθου γι δημιουργία Ποντιακής Δημοκρατίας.
Απάντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 205-251: «Η κυβέρνηση του Ελευθερίου Βενιζέλου…του λαού σας»
                                          σελ.251-252: «Παράλληλα…με τους Έλληνες»

10. Τι γνωρίζετε για την οικονομική και πνευματική ανάπτυξη της Τραπεζούντας από τον 17ο – 20ο αιώνα.
Απάντ: Σχολικό βιβλίο σελ. 248: «Φροντιστήριο Τραπεζούντας» 
                                                                 «Ελληνικό Τυπογραφείο Τραπεζούντας»
                                                σελ.246: «Η κύρια πλουτοπαραγωγική πηγή …Πόντου" 




































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου