ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

Είμαι δυσλεξικός, όχι «κακός» μαθητής !!!!!


Δρ.Θεοδώρα Παπαδοπούλου, Εισηγήτρια Προγραμμάτων Μαθησιακών Δυσκολιών - Εκπαιδευτική Σύμβουλος
To πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό ενός ανθρώπου όταν μαθαίνει ότι ένα παιδί είναι δυσλεξικό είναι τα προβλήματα που συσχετίζονται με τη μάθηση και οδηγούν στη φτωχή σχολική απόδοση. Εάν του ζητήσουμε να φανταστεί το μέλλον αυτού του παιδιού όσο αφορά τις σπουδές του και τις ακαδημαϊκές του επιδόσεις, προφανώς θα μας πει ότι οι αποτυχίες του δυσλεξικού ατόμου θα είναι περισσότερες από τις επιτυχίες του μιας και η σχολική του ζωή προκαθορίζεται δύσκολη και επίμοχθη.Η αλήθεια είναι ότι ο δυσλεξικός μαθητής αντιμετωπίζει μια σειρά προβλημάτων που καθιστούν τη διαδικασία της μάθησης δύσκολη. Τα προβλήματα αυτά εστιάζονται κυρίως στο γραπτό και προφορικό λόγο.


Αξίζει να σημειώσουμε ότι η γραφή είναι μια γραφοκινητική ενέργεια και διακρίνεται σε :
  • Αντιγραφή
  • Καθ’ υπαγόρευση
  • Από μνήμης
  • Αυθόρμητη γραφή
Οι δυσλεξικοί μαθητές παρουσιάζουν προβλήματα σε όλα τα είδη γραφής.
Ο μαθητής παρουσιάζει επίσης αναγνωστικά προβλήματα και η έκφραση του είναι φτωχή σε σχέση με αυτή των ομολόγων του.
Πιο συγκεκριμένα, η ανάγνωση ενός δυσλεξικού ατόμου παρουσιάζει ορισμένες δυσκολίες κυρίως στα γράμματα, τις συλλαβές, τις λέξεις, τις προτάσεις, το κείμενο, τον τονισμό και τα σημεία στίξης.
Μερικές από αυτές τις δυσκολίες είναι οι:
          • αντικαταστάσεις
          • προσθέσεις - παρεμβολές
          • αφαιρέσεις – παραλείψεις
          • αντιστροφές – αντιμεταθέσεις
          • μαντέματα – προλήψεις
          • παρατονισμοί
          • επαναλήψεις
          • λάθη σημείων στίξης
          • συντακτικά λάθη
Οι δυσλεξικοί μαθητές «προδίδονται» επίσης από την εικόνα του γραπτού λόγου τους που είναι συνήθως ακατάστατη. Παρουσιάζουν αδυναμία στην ευθυγράμμιση και το διαχωρισμό των λέξεων και δυσκολεύονται να αντιγράψουν κάτι από τον πίνακα.
Όσο αφορά το προφορικό λόγο, παρατηρούνται προβλήματα συγκεκριμένου τύπου όπως:
  • κόμπιασμα-σταμάτημα ανάμεσα στις λέξεις.
  • φτωχό και στερεότυπο λεξιλόγιο σε σχέση με την ηλικία τους.
  • Μερικές δυσκολίες στην άρθρωση
  • μονότονη και ανέκφραστη χροιά φωνής που δηλώνει ανασφάλεια
  • χρήση συγκεκριμένων λέξεων και εκφράσεων
Ανάλογα με τη φύση του προβλήματος, ο δυσλεξικός μαθητής αντιμετωπίζει μια σειρά προβλημάτων που καθιστούν αναγκαία τη διαφορετική εκπαιδευτική προσέγγιση προκειμένου να του δοθεί η ευκαιρία να διαπρέψει σε ένα φιλόξενο σχολικό περιβάλλον.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι δυσλεξικοί μαθητές έχουν όλα τα προσόντα για να γίνουν εξαίρετοι επιστήμονες. Είναι ευφυή άτομα με υψηλό δείκτη νοημοσύνης. Έχουν υψηλό εσωτερικό κίνητρο επίτευξης που με κατάλληλη καθοδήγηση μπορεί να τους οδηγήσει στην επιτυχία.
Έχουν πολύ αυξημένη συνείδηση του περιβάλλοντός τους και είναι πιο περίεργοι από τα άλλα άτομα της ηλικίας τους. Είναι γνωστό ότι η περιέργεια οδηγεί στην αναζήτηση, την εξερεύνηση και συνεπώς τη γνώση. Σκέφτονται κυρίως με εικόνες και είναι εξαιρετικά διαισθητικοί. Λόγω της ζωηρής φαντασίας τους, βιώνουν έντονα τις σκέψεις τους και δίνουν πολλαπλές επιλογές σε διάφορα προβλήματα. Χρησιμοποιούν όλες τους τις αισθήσεις, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να αντιλαμβάνονται τα πράγματα και τις καταστάσεις πολυδιάστατα.
Αυτό που χρειάζονται οι δυσλεξικοί μαθητές είναι καλά καταρτισμένους δασκάλους που κατανοούν τη φύση του προβλήματος, γνωρίζουν καλά τις αδυναμίες καθώς και τις δυνατότητες των μαθητών τους και είναι πρόθυμοι να προσαρμόσουν το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα στα νέα δεδομένα που προκύπτουν από την ύπαρξη δυσλεξικών ατόμων σε μία ενιαία τάξη. Ο ρόλος του δασκάλου στην εκπαίδευση του μαθητή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι λεπτός και καθοριστικός.
Μεγάλος αριθμός ερευνών αποδεικνύει ότι τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αλληλεπιδρούν περισσότερο με τους δασκάλους τους από ότι τα παιδιά χωρίς μαθησιακά προβλήματα.
Η ύπαρξη αυτού του φαινομένου επισημαίνει τη σημασία της σωστής σχέσης δασκάλου-μαθητή με μαθησιακά προβλήματα.
Οι δυσλεξικοί μαθητές, καθώς και όλοι οι μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα, αλληλεπιδρούν περισσότερο με τους δασκάλους τους όταν αυτοί είναι πιο καθοδηγητικοί, διορθωτικοί και διακριτικοί απέναντι τους.
Σκοπός του δασκάλου πρέπει να είναι η ελαχιστοποίηση των προβλημάτων και η προβολή των δυνατοτήτων των δυσλεξικών μαθητών.
Τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να διδαχτούν τις δεξιότητες γραφής και ανάγνωσης σε γενική τάξη ακολουθώντας ένα ευέλικτο και ισορροπημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα εξυπηρετεί και τις δικές τους ανάγκες.

Λόγω των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν, οι δάσκαλοι ασκούν ευκολότερα κριτική στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αγνοώντας τις περισσότερες φορές την πραγματική φύση του προβλήματος.
Πρέπει να γνωρίζουμε όμως ότι η στάση του δασκάλου απέναντι στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες είναι καθοριστική για τις καλές ή άσχημες σχέσεις των παιδιών με τους ομολόγους τους.
Έχει υποστηριχτεί ότι ενίοτε οι δάσκαλοι έχουν την τάση να δίνουν υπερβολικά μεγάλη προσοχή σε χαρακτηριστικά που τονίζουν τη διαφορετικότητα των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες (Weinstein, 1982). H προσοχή αυτή μπορεί, έστω και χωρίς να υπάρχει η ανάλογη πρόθεση, να δίνει την εντύπωση της αρνητικής εκτίμησης ή και να υπονοεί προσδοκία για κατώτερη ή χειρότερη απόδοση από τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Το γεγονός αυτό μπορεί να επηρεάσει την κοινωνική θέση αυτών των παιδιών και ενδέχεται ακόμα και να ενθαρρύνει την εκδήλωση άσχημων συμπεριφορών εκ μέρους των συμμαθητών τους.
Είναι σημαντικό για τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να κατανοήσουν με σαφήνεια τι ακριβώς είναι η δυσλεξία και τι την προκαλεί. Η γνώση μας δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε τους δυσλεξικούς μαθητές σωστά, να κάνουμε έγκαιρη παρέμβαση και να συμβάλλουμε στη δημιουργία μαθητών που χαίρονται τη διαδικασία της μάθησης και είναι έτοιμοι μέσα από επιτυχημένες προσπάθειες να βάλουν νέους στόχους στη ζωή τους.
Ας δούμε λοιπόν τη δυσλεξία ως χάρισμα για τους μαθητές μας και ως πρόκληση για εμάς τους εκπαιδευτικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου