ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΚΤΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

Κείμενο 21: να προσεχθούν οι αφαιρετικές απόλυτες και οι ιδιόμορφες αφαιρετικές απόλυτες
    Να προσεχθεί το ρήμα revertor, reverti (reversus sum), reverti
·     Κείμενο 23: να προσεχθούν οι δευτερεύουσες προτάσεις του κειμένου, είναι καλές. Έχει και καλά ρήματα: morior, mortuus sum, mori & egredior, egressus sum, egredi. Στο κείμενο αυτό υπάρχει και η ενεργητική περιφραστική συζυγία erat ascensurus
·     Κείμενο 24: έχει ευθείες ερωτήσεις που θα μπορούσαν να γίνουν πλάγιος λόγος
·     Κείμενο 25: έχει πέσει πολλές φορές, πολύ καλό κείμενο. Να προσεχθεί το ουσιαστικό opis, και οι προστακτικές. Πολύ καλή άσκηση, η άσκηση για την απαγόρευση
·     Κείμενο 27: εννοείται όλα τα παραθετικά, και αυτό έχει πέσει. Να προσεχθούν συντακτικά οι παρακάτω λέξεις: Roma, aetate, natu, multo
·     Κείμενο 28: πολύ καλό, έχει τις αφαιρετικές, αιτιατικές και γενικές που δηλώνουν  στάση σε τόπο. Έχει προστακτική και καλά ρήματα.
·     Κείμενο 29: προσοχή στο συντακτικό τη γενική που δηλώνει το ενδιαφερόμενο πρόσωπο, τη γενική του περιεχομένου, τη γενική διαιρετική, τη γενική της αξίας. Υπάρχει και η αφαιρετική απόλυτη audita salutatione
·     Κείμενο 30: να προσεχθούν οι δοτικές κατηγορηματικές του σκοπού. Τα ουσιαστικά είναι λίγο δύσκολα γραμματικά, δείτε το γένος τους. Αν πέσει θα ζητηθούν οι τελευταίες σειρές συντακτικά
·     Κείμενο 31: εγώ το θεωρώ πολύ καλό. Έχει αφαιρετικές που θέλουν προσοχή στη συντακτική αναγνώριση. Υπάρχει και το γερούνδιο pugnandi
·     Κείμενο 32: αν πέσει θα ζητηθεί γερουνδιακή έλξη. Καλό. Προσοχή και στη γενική επεξηγηματική mortis
·     Κείμενο 34: καλό γιατί μπορεί να ζητηθεί η τροπή του σουπίνου σε τελική πρόταση. Υπάρχει και ο αιτιολογικός cum
·     Κείμενο 36: έχει λίγη δύσκολη γραμματική, το λεξιλόγιο να το διαβάσετε καλά. Υπάρχει και το γερουνδιακό του σκοπού spectandum
·     Κείμενο 37: προσοχή στις προτάσεις. Έχει και παραθετικά. Κατά τη γνώμη μου πολύ καλό κείμενο. Γραμματικά τα ρήματα είναι δύσκολα. Θέλει προσοχή στους αρχικούς χρόνους
·     Κείμενο 38: να προσέξετε τις χρονικές προτάσεις και ειδικότερα το λατινισμό.
·     Κείμενο 40: έχει καλά ρήματα, να προσεχθούν οι δευτερεύουσες προτάσεις του.
·     Κείμενο 41: έχει παραθετικά, προστακτικές και το τέλος την προτρεπτική υποτακτική fugias. Να δείτε τις παραβολικές προτάσεις
·     Κείμενο 42: υπάρχουν οι αναφορικές συμπερασματικές προτάσεις, υπάρχει υποθετική πρόταση που δηλώνει το μη πραγματικό.
·     Κείμενο 43: το καλύτερο κείμενο για πλάγιο λόγο. Έχει και υποθετικό λόγο. Να προσέξετε τα ρήματα patior, passus sum, pati 3 (15), pario, peperi, partum, parere 3 (15)
·     Κείμενο 44: έχει μπει. Θα μπορούσε να ζητηθεί η τροπή του πλαγίου λόγου σε ευθύ. Να δείτε τα παραθετικά
·     Κείμενο 45: καλό και σύνθετο κείμενο. Προσοχή στις προτάσεις. Μην μπερδέψετε τις βουλητικές με τις τελικές ή συμπερασματικές προτάσεις. Προσοχή στο ρήμα εξέρτησης.
·     Κείμενο 47: πολύ καλά τα ρήματα στο κείμενο αυτό. Να μάθετε καλά τους αρχικούς χρόνους. Να προσέξετε τις προτάσεις του quominus και του quin
·     Κείμενο 48: εγώ θα το σύσταινα ανεπιφύλακτα. Η βασική άσκηση είναι να μετατρέψετε τον πλάγιο λόγο σε ευθύ. Το ρήμα orior θέλει προσοχή. Να προσέξετε και το dono που είναι δοτική του σκοπού.
·     Κείμενο 49: καλό κι αυτό. Να είστε σε θέση να χαρακτηρίζετε τη γερουνδιακή έλξη, να εξηγείτε αν είναι υποχρεωτική ή όχι και να χαρακτηρίζετε τον υποθετικό λόγο. Το interremptura essem είναι ενεργητική περιφραστική συζυγία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου