ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

«Ο Κρητικός»: Νίκη του λόγου πάνω στη δύναμη των αισθήσεων

«Ο Κρητικός»: Νίκη του λόγου πάνω στη δύναμη των αισθήσεων



Ιάκωβος Πολυλάς: Προλεγόμενα

«Όσο ανέβαινε εις το φως της Ιδέας, τόσο σοβαρότερα αισθάνετο την αξιοπρέπεια της τέχνης του∙ όθεν ο Σολωμός θα συναριθμήται με τους ολίγους ποιητάδες, οι οποίοι είδαν ότι υψηλότατην εντολήν έχει η Ποιητική, και ηθέλησαν να την εκπληρώσουν∙ το ηθέλησαν εξόχως ο Δάντης και ο Σχίλλερ, αλλά και οι δύο εις το σοβαρό περιεχόμενο κάποτε εθυσίασαν το καθαρό κάλλος της πλαστικής μορφής. Από παρόμοιαν υψηλήν ιδέα της Τέχνης αναχωρούσε, κατά τη γνώμη του Σολωμού, ο ποιητικότατος των Ελλήνων φιλοσόφων, όταν εξόριζε από την Πολιτεία του τους ποιητάδες, ενόσω η Τέχνη τους έτεινε να υποδουλώση τον άνθρωπο εις τα πάθη, αντί να τον ελευθερώση. Και ως προς την ουσία του ποιητικού έργου ο Σολωμός έβλεπε καθαρά και ασάλευτα επίστευε ότι ψυχή του αληθινού ποιήματος πρέπει να είναι η νίκη του λόγου απάνου εις τη δύναμη των αισθήσεων∙ θρίαμβος αληθινός, διότι ούτε θα στηρίζεται εις την στωικήν απάθεια, ούτε θα αναπαύεται (μολονότι όχι ριζικώς αντίθετο) εις την τυφλήν υποταγήν εις την θείαν θέληση, αλλά θα πηγάζη εις τον άνθρωπο από την υψηλήν συναίσθηση της ηθικής του ελευθερίας και από την ανάγκη να έβγη νικητής μες από τους πλέον γλυκούς πειρασμούς της καρδίας, από τον πλέον τρομερόν αγώνα με την τυφλήν οργή των ανελεύθερων εχθρών του φωτός.»





Ο Πλάτωνας αντιμετωπίζει αρνητικά τις μιμητικές τέχνες, καθώς θεωρεί ότι συμβάλλουν στην υποδούλωση των ανθρώπων στα πάθη τους και παράλληλα τους απομακρύνουν ακόμη περισσότερο από την αληθινή φύση των πραγμάτων.

Οι ζωγράφοι, από τη μία, αναπαριστούν με την τέχνη τους αντικείμενα που αποτελούν ούτως ή άλλος αντίγραφα των πραγματικών αντικειμένων που βρίσκονται στον κόσμο των ιδεών, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο διπλά ψευδείς εικόνες. Έτσι, οι άνθρωποι που ήδη παρασύρονται από τις αισθήσεις στους στο να πιστεύουν πως ό,τι αντικρίζουν γύρω τους αποτελεί την πραγματική φύση των πραγμάτων, ξεγελιούνται ακόμη περισσότερο με τις ζωγραφικές αναπαραστάσεις, οι οποίες αποτελούν, συνάμα, ερμηνείες των αντιγράφων του αισθητού κόσμου, υπό την έννοια ότι ο ζωγράφος επιλέγει συγκεκριμένη οπτική γωνία και κάποτε επιχειρεί να ωραιοποιήσει το αντικείμενο που ζωγραφίζει.

Από την άλλη, η ποίηση (επική, δραματική) καταφεύγει σε μια κατακριτέα αναπαράσταση της ζωής, παρουσιάζοντας ακόμη και τους θεούς να είναι δέσμιοι ανθρώπινων παθών, αντί να αποτελούν πρότυπα εγκράτειας. Η ποίηση υπονομεύει έτσι την προσπάθεια διαπαιδαγώγησης των νέων σ’ έναν ιδανικό τρόπο διαβίωσης, προβάλλοντας λανθασμένα πρότυπα και δίνοντας έμφαση σ’ επιθυμίες και επιδιώξεις που εκφυλίζουν την καθαρότητα της ανθρώπινης ψυχής. Επιπλέον, η ποίηση απευθύνεται στο άλογο μέρος της ψυχής, εγείροντας πάθη και αδυναμίες, ενώ θα έπρεπε να παρουσιάζει υλικό κατάλληλο για το λογιστικό μέρος της, που είναι το μόνο που μπορεί να οδηγήσει τους ανθρώπους στην πνευματική ηρεμία και στην αναγκαία διαύγεια σκέψης. Η μιμητική τέχνη επομένως λειτουργεί ανασταλτικά στην προσπάθεια εδραίωσης ενός ηθικού τρόπου ζωής και γι’ αυτό είναι απορριπτέα.

Ο Σολωμός αποδέχεται το σπουδαίο ρόλο που έχει να επιτελέσει η ποιητική τέχνη συμβάλλοντας στην αποδέσμευση των ανθρώπων από τα πάθη τους και οδηγώντας τους στην κυριαρχία της ηθικής τους ελευθερίας. Ενώ, παράλληλα, αναγνωρίζει την ανάγκη εξύψωσης του αγωνιστικού πνεύματος, με δεδομένες τις ιστορικές συγκυρίες της εποχής που δημιουργεί το ποιητικό του έργο.

Ο ήρωας του ποιήματος, ο Κρητικός, θα έρθει αντιμέτωπος με υπερκόσμιες εκφάνσεις της φύσης (Φεγγαροντυμένη, γλυκύτατος ήχος), που θα δοκιμάσουν σε απόλυτο βαθμό την ηθική του βούληση να διασώσει την αγαπημένη του. Θα βιώσει μια εκ βαθέων αλλαγή της προσωπικότητάς του και θα γνωρίσει τα όρια της ψυχικής του δύναμης.

Η απώλεια της αγαπημένης φέρνει τον ήρωα αντιμέτωπο με το γεγονός της αδυναμίας του να υπερβεί τις δοκιμασίες που του τίθενται, αποκαλύπτει όμως αντισταθμιστικά τη δυνατότητά του να ανέρχεται σ’ ένα υπερβατικό επίπεδο, όπου ξεπερνά χρονικούς και τοπικούς περιορισμούς, συνεχίζοντας την αναζήτηση της αγαπημένης του στο άχρονο επίπεδο της μετά θάνατον ύπαρξης.

Ο εξαγνισμός του ήρωα που επιτυγχάνεται μέσα από τις υπεράνθρωπες δοκιμασίες του, καθιστά σαφή την πρόθεση του ποιητή να παρουσιάσει έναν ήρωα που κινείται πέρα από πάθη και αδυναμίες, ενώ την ίδια στιγμή η φύση των δοκιμασιών υποδηλώνει μια θέαση της πραγματικότητας πέρα από τον περιορισμένο κόσμο των αισθήσεων. Τόσο η θεϊκή μορφή της Φεγγαροντυμένης, που αποτελεί τη μετουσίωση του υπέρμετρου κάλλους και της πάναγνης καλοσύνης σε μια γυναικεία μορφή πάνω και πέρα από τα κοινά μέτρα, όσο και ο γλυκύτατος ήχος, που δίνει στον ήρωα την ευκαιρία βίωσης της συγκλονιστικής αρμονίας που διατρέχει τη φύση, μας παρουσιάζουν εμπειρίες που δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτές με τις πεπερασμένες δυνατότητες των αισθήσεων. Ο ήρωας γίνεται προνομιακός μέτοχος της ομορφιάς και της αρμονίας που συναντάται μόνο σ’ έναν ιδεατό κόσμο, σ’ έναν κόσμο όπου οι έννοιες και τα αντικείμενα υπάρχουν στην καθαρή μορφή τους.

Υπ’ αυτή την έννοια η αδυναμία του ήρωα να αντισταθεί στο κάλεσμα του υπερκόσμιου αυτού κάλλους, καθίσταται εύλογη.




Read more: http://latistor.blogspot.com/2011/10/blog-post_20.html#ixzz27SuegImp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου