ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Μ.Ε.

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ

ΝΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, καλωσορίσατε στη σελίδα του φροντιστηρίου μας. Στόχος μας η καλύτερη δυνατή επικοινωνία μαζί σας και η διαρκής ενημέρωση για όλα όσα αφορούν τη λειτουργία και τις παροχές του φροντιστηρίου μας

Στο Φροντιστήριό μας προετοιμάζουμε τους μελλοντικούς πρωταγωνιστές. Η απόλυτη εξειδίκευσή μας στο χώρο των φιλολογικών και οικονομικών μαθημάτων, καθώς και η πολυετής πείρα μας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θέτουν από νωρίς τις βάσεις της επιτυχίας και διευκολύνουν τη δουλειά του υποψηφίου.

Άλλωστε, οι επιτυχίες μιλάνε για εμάς: με εισακτέους στα τμήματα στρατιωτικών σχολών, όπως ΣΣΑΣ Νομικής, ΣΣΑΣ Οικονομικών, ΣΜΥ, στις παραγωγικές σχολές των Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛ.ΑΣ, Πυροσβεστικής, αλλά και στα υψηλής ζήτησης Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας όπως η Νομική, Φιλολογία, Παιδαγωγικά Τμήματα, Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Οικονομικά Τμήματα, αποδεικνύουμε τη σκληρή μας δουλειά.

Το Φροντιστήριό μας άλλωστε είναι και πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο της UNICERT (σύγχρονου Φορέα Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, πιστοποιημένου από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και διαπιστευμένου από τον Ε.ΣΥ.Δ, τα πιστοποιητικά του οποίου αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για προσλήψεις στο ελληνικό δημόσιο και διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π.), αποκλειστικού αντιπροσώπου του Πανεπιστημίου FREDERICK της Κύπρου ( με έδρα τη Λευκωσία, ενώ σχολές και τμήματα λειτουργούν και στη Λεμεσό), το οποίο προσφέρει στον ελλαδικό χώρο προγράμματα σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης – εξ αποστάσεως) ομοταγή με τα ελληνικά ΑΕΙ, αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ( Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης), με έξι (6) σχολές που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Επίσημες γλώσσες του Πανεπιστημίου είναι η Ελληνική και η Αγγλική) για την προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε πτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο (δια ζώσης και εξ αποστάσεως).

Κατανοώντας ταυτόχρονα την οικονομική συγκυρία, το φροντιστήριο μας στέκεται δίπλα στην ελληνική οικογένεια με αίσθημα ευθύνης, αναπροσαρμόζοντας τα δίδακτρα του στο πνεύμα της κρίσης και υιοθετώντας προνομιακή τιμολογιακή πολιτική για ειδικές ομάδες μαθητών (όπως έκπτωση διδάκτρων για ανέργους, πολύτεκνους, αδέλφια, μαθητές εκτός Βόλου, εγγραφή δύο μαθητών…) και επιβραβεύοντας την αριστεία (έκπτωση σε αριστούχους).

Ως μέλος του Συλλόγου Φροντιστών Μαγνησίας και της ΟΕΦΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος) συμμετέχουμε κάθε χρόνο στα Πανελλαδικά Διαγωνίσματα Προσομοίωσης για όλες τις τάξεις του Λυκείου. Παράλληλα, μέσω ειδικών διαγνωστικών τεστ εντάσσουμε το μαθητή – τρια σε τμήμα ανάλογα με τις δυνατότητές του. Παρέχουμε οργανωμένο υλικό μέσω προσωπικών σημειώσεων αλλά και εκδόσεων Schooltime. gr ως επιστημονικοί συνεργάτες του site.

ü Ομοιογενή τμήματα

ü Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας

ü Σύγχρονα εποπτικά μέσα

ü Εβδομαδιαία προγραμματισμένα υποχρεωτικά διαγωνίσματα

ü Συνεχής ενημέρωση γονέων για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών

Βόλος, Τοπάλη 15 (με Δημητριάδος)

Τηλ. Επικοινωνίας: 2421-0-23227 / 6976796234

Υπεύθυνοι σπουδών: Ιωαννίδης Άρης, Φιλόλογος,

Ντανοπούλου – Ιωαννίδου Όλγα

olgantanopoulou@yahoo.gr.

(Facebook, Iωαννίδης Άρης)

Οι πηγές και … οι δυσκολίες τους


Για τους περισσότερους υποψήφιους της Θεωρητικής Κατεύθυνσης αποτελεί  πρόβλημα η πηγή και συγκεκριμένα ο τρόπος προσέγγισής της. Η αλήθεια είναι ότι και από την πλευρά των καθηγητών – βαθμολογητών, τις περισσότερες φορές δεν ακολουθείται κοινή πορεία, θα λέγαμε, στη βαθμολόγησή τους.
Αυτό που ανεπιφύλακτα προτείνω και προσπαθώ να εμφυσήσω στους μαθητές μου είναι ότι η πηγή τούς παρέχει τη δυνατότητα να σκεφτούν ως ιστορικοί και να διαμορφώσουν ένα νέο ιστορικό κείμενο, έχοντας πάντα ως οδηγό το σχολικό τους βιβλίο. Είναι, όμως, σε θέση ένας μαθητής της Γ΄ Λυκείου, με τις σχετικά ελλιπείς ιστορικές του γνώσεις, να συνθέσει ένα νέο ιστορικό κείμενο, προσθέτοντας όπου χρειαστεί και το προσωπικό του στοιχείο; Πιστεύω πως ναι! Έχω την πεποίθηση πως ο νέος – α αυτής της ηλικίας, με την έστω ελλιπή ενημέρωση πάνω σε θέματα ιστορίας, έχει την ικανότητα να αντεπεξέλθει σε αυτό το δύσκολο – για κάποιους – εγχείρημα, την επεξεργασία της πηγής. Απλώς, απαιτείται καλή προετοιμασία και διαρκής ενασχόληση με τις πηγές.
Δεν πρέπει να ξεχνάει ο μαθητής σε καμιά περίπτωση ότι κάθε ιστορικό βιβλίο βασίστηκε για τη συγγραφή του σ’  ένα σύνολο πηγών, παραθεμάτων, αρχείων, φωτογραφιών, πινάκων, γελοιογραφιών… Όλα αυτά αποτέλεσαν εκείνο το υλικό στο οποίο βασίστηκε ο ιστορικός προκειμένου να συγγράψει το βιβλίο που εμείς έχουμε στα χέρια μας. Άρα, και το σχολικό μας βιβλίο δεν αποτελεί παρά μια  επιτομή κάποιων ιστορικών (πολιτικο – οικονομικών περισσότερο) γεγονότων, η κατανόηση των οποίων πολλές φορές  απαιτεί τη βοήθεια κάποιας πηγής, η οποία θα παρέχει ενισχυτικό υποστηρικτικό υλικό. Αυτό το υλικό εμείς καλούμαστε να το εντάξουμε με δημιουργικό τρόπο στο νέο κείμενό μας, εμπλουτίζοντας στην ουσία το απόσπασμα του σχολικού βιβλίου με όλα εκείνα τα συμπληρωματικά στοιχεία που μας παρέχει η πηγή.
Η πηγή, λοιπόν, δεν πρέπει να τρομάζει, αλλά απλώς να προβληματίζει κάπως το μαθητή σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας της. Όσο πιο μεθοδικά ασχοληθεί τόσο πιο εύκολα θα ξεπεράσει τις όποιες φοβίες  του προκαλεί μόνο και μόνο το άκουσμα της πηγής. Απλώς, απαιτείται καλή γνώση και προπαντός άριστη αφομοίωση του σχολικού κειμένου και στη συνέχεια καλή τεχνική στη συνένωση του με τα στοιχεία της πηγής. Και πάνω απ’ όλα καλή εξάσκηση…    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου